اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهریار:

حمایت از ولایت ویژگی اصلی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از ولی امر و حرکت در خط ولایت از ویژگی‌های اصلی ملت ایران است.

حمایت از ولایت ویژگی اصلی ملت ایران است

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی نخستین و مهمترین خواسته ملت ایران که منجر به انقلاب و سرنگونی حکومت پهلوی شد، استقرار یک نظام اسلامی و اجرای قوانین و حدود دینی بود.

وی تصریح کرد: این خواسته در مبارزات 100 سال اخیر ایرانیان نمود کامل و عینی داشته است و خوشبختانه با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه ده‌ها ساله مردمی به نتیجه رسید.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیام مردم قم و پس از آن خروش ملت ایران در 19 دی تاکید کرد: نماد ولایت‌مداری و حمایت از ولی امر که از جمله ویژگی‌های اصلی ملت ایران است را می‌توان در وقایع 19 دی مشاهده کرد.

گروسی تاکید کرد: در این روز مردم ما وقتی شاهد توهین و جسارت به ساحت مقدس مرجعیت معظم شیعه شدند، با ایثار و فداکاری به خیابان‌ها آمده و با دست‌های خالی علیه ارتش تا بن دندان مسلح رژیم مبارزه کردند.

وی افزود: این روز نشان می‌دهد که برای مردم ما هیچ موضوعی مهم‌تر و با اهمیت‌تر از اجرای تعالیم دینی و حرکت در مسیر ولایت نیست.

گروسی در پایان تاکید کرد: امروز نیز اگر کوچک‌ترین جسارتی به ساحت مقدس مرجعیت معظم شیعه، حوزه‌های علمیه و بالاخره ولایت شود، این مردم با قدرت بیشتر از 19 دی به خیابان‌ها آمده و علیه دشمنان اسلام و انقلاب مبارزه خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول