اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان:

دور شدن خبرنگاران از رسالتشان مشکل‌ساز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: رسانه و خبرنگار اگر ذره‌ای از رسالت خبری خود دور شود مشکلات بسیاری برای جامعه ایجاد می‌شود.

دور شدن خبرنگاران از رسالتشان مشکل‌ساز می‌شود

عبدالوهاب سهل آبادی در حین بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نقش رسانه در رفع بسیاری از مشکلات موجود در عرصه تولید و صنعت در جامعه بیان کرد: رسانه و خبرنگار اگر ذره‌ای از رسالت خبری خود دور شود مشکلات بسیاری را برای جامعه ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: باید ارتباط خوبی بین رسانه‌ها و بخش تولید و صنعت ایجاد شود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان ادامه داد: حفظ اشتغال نیروی انسانی در کارخانه‌ها از جمله اقداماتی است که رسانه‌ها باید در این زمینه اقدام کنند.

وی تأکید کرد: روزنامه نگارها نباید در نوشته‌های خود به تاریخ خیانت کنند بلکه می‌توانند با درج گفتارهای صادقانه تاریخ را بپرورانند.

سهل‌آبادی تصریح کرد: رسانه و خبرنگاران باید رسالتی را که بر دوش دارند انجام دهند و در این راستا از هیچ فرصتی غافل نمانند.

وی با اذعان بر اینکه امروز با پیشرفت علم دیگر نیاز به این نیست تا برای بازتاب یک نگاره تاریخی به کتاب اکتفا کنید، گفت: وقتی در گذشته شخصی می‌خواست با استفاده از اسناد و مشاهدات به کتابت تاریخ بپردازد باید در بازه زمانی طولانی این کار را انجام می‌داد در حالی که در عصر حاضر این کار با پیشرفت علم بسیار آسان شده و می‌توان یک کتاب را در لوح فشرده به معرض نمایش گذاشت.

انتهای پیام/63015/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول