اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های سفر وزیر مسکن به اصفهان/

از راه‌اندازی کارناوال وزیر تا ممنوعیت ورود خبرنگاران به جلسه

خبرگزاری فارس: سفر وزیر مسکن به اصفهان با حاشیه‌هایی همراه بود که مهم‌ترین آن راه‌اندازی کارناوال وزیر، شکایت مردم و عدم حضور خبرنگاران به جلسه وزیر بود.

از راه‌اندازی کارناوال وزیر تا ممنوعیت ورود خبرنگاران به جلسه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وزیر راه و شهرسازی پس اینکه هفته گذشته سفر خود را به دلیل بدی آب و هوا به اصفهان کنسل کرد، برای افتتاح پروژه چندین طرح عمرانی و نیز مسکن مهر شهر مجلسی به اصفهان سفر کرد.

پس از ساعت‌ها انتظار بالاخره وزیر مسکن و شهرسازی با تشریفات و کارناوال طولانی ساعت 11 ظهر به شهر مجلسی رسید و پس از حضور به گلزار شهدای این شهر برای افتتاح پروژه مسکن مهر رهسپار یکی از فازهای این شهر شد.

*مردم از آب گل آلود ماهی گرفتند

مردم این شهرک که مدت‌ها در انتظار حضور وزیر بودند تا مشکلات خود را از مسکن مهر مکتوب و شفاهی به دست آقای وزیر برسانند، با ممانعت مسئولان حفاظتی رو به رو شدند و در همین حال بود که مردم فرصت را غنیمت شمرده و تمامی مسائل و مشکلات خود را با لحنی اعتراض آمیز  به خبرنگارانی که همانند سایر مردم پشت درهای بسته افتتاح مسکن مهر منتظر دیدن آقای وزیر بودند طرح کردند.

بیشتر گلایه و شکایت مردم شهر مجلسی از وجود رسوب و آلودگی در آب آشامیدنی بود که برخی از این اهالی لیوانی را از لوله کشی آب محل تهیه و قصد نشان دادن به وزیر را داشتند و با قاطعیت می‌گفتند که «آقای وزیر اگر می‌تواند، یک کم از این آب را بخورد».

*مسئولان مسکن آلودگی آب لوله‌کشی را قبول نداشتند

در میان لابه لای مردم مسئولان شهر مجلسی نیز حضور داشتند که با واکنش مردم و اعتراض به وضعیت بهداشت، حمل و نقل و آب و حتی وضعیت نامناسب ساخت مسکن مهر حرف‌های مردم را تکذیب و صحبت‌های آنها را نوعی قضاوت یک طرفه عنوان می‌کردند.

وضعیت آبی که مردم در این منطقه نشان می‌دادند به حدی بد و سنگین بود که برخی مسئولان باور نمی‌کردند این آب از آب لوله کشی باشد.

مراسم افتتاح مسکن مهر مجلسی بالاخره با کلی شاکی از ساکنانی که بعضاً پنج سال در این محل ساکن اما هزار و یک مشکل از وضعیت مسکن و شهر داشتند، افتتاح شد.

* ورود خبرنگاران به جلسه آقایان ممنوع

پس از آن آقای وزیر برای برگزاری جلسه و رفع مشکلات به محل سازمان عمران شهر مجلسی حضور یافت در این محل نیز از ورود مردم و حتی خبرنگاران جلوگیری شد، که بالاخره با کلی فشار حاصل از ازدحام و داد و فریاد خبرنگاران توانستند به ساختمان ورود پیدا کنند.

همچنین بنا به صلاح دید مسئولان امر حضور خبرنگاران به جلسه آقای وزیر ممنوع و خبرنگاران نتوانستند سئوال های خود را از آقای وزیر در ارتباط با صحت مشکلات طرح شده توسط مردم و رفع آن بپرسند.

*پنج ساعت انتظار برای 3دقیقه دیدار

بالاخره با اصرار خبرنگارانی که از صبح ساعت 9.30 تا 2.30 منتظر دیدار با وزیر بودند، یک خبرنگار به نمایندگی از سایر خبرنگاران توانست به جلسه وزیر حضور پیدا کند.

خبرنگاران اصفهانی فقط توانستند برای سه دقیقه آقای وزیر را از نزدیک دیده و چند سئوال کوتاه از وی بپرسند.

انتهای پیام/63012/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول