اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات قزوین:

تغذیه صحیح افکار عمومی وظیفه خبرنگاران است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات استان قزوین معتقد است تغذیه صحیح افکار عمومی مهمترین وظیفه خبرنگاران است.

تغذیه صحیح افکار عمومی وظیفه خبرنگاران است

علی علیمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بنا بر فرموده پیامبر اسلام دانش همواره کلیدی است که گنج این کلید نیز در پرسش قرار گرفته است و هر کس سؤالی را از دیگری پرسش کند 4 مخاطب از این پرسش وی سودمند می‌شوند.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین افزود: پرسش‌گر، پاسخ‌دهنده، شنونده و افراد دوست‌دار سؤال جزو 4 دسته‌ای هستند که از پرسش شخص بهره‌مند شده و سود می‌برند.

وی عنوان داشت: در تمام جوامع نیز اینچنین است که قدرت و توانمندی سؤال به‌ اندازه‌ای است که می‌تواند مشکلات و موانع را بیان کرده و نیاز جامعه را بررسی کند.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین تصریح کرد: تخصص یک پزشک، معلم و کارمند هر یک در زمینه‌ای خاص بوده و در زمینه پاسخگویی به نیاز‌های مردمی نیز خبرنگاران می‌توانند پاسخگو بوده و پاسخ صحیح را از مسئولان دریافت کنند.

علیمحمدی با اشاره به اینکه مسئله اطلاع‌رسانی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، تصریح کرد: باید زمینه را برای اطلاع‌رسانی گسترده و پررونق فراهم کرد.

وی با بیان اینکه برخی خبرنگاران در حال حاضر نزدیک به منابع غربی هستند، تصریح کرد: بهترین و ارزشمندترین خبرنگاران امروز در پناه اسلام مشاهده می‌شوند که حضرت زینب نمونه والایی از یک بانوی فداکار و حق‌مدار است که در راستای اشاعه فرهنگ عاشورا تلاش کرد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین تصریح کرد: توانمندی در اطلاع‌رسانی قوی و درست مسئله‌ای است که لازم است به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد و همه برای آن تلاش کنند.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و به همین سبب لازم است تا در این زمینه کار‌های بیشتری صورت گیرد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین قشر خبرنگار را چشم بینای جامعه دانست و تصریح کرد: علت این نامگذاری به این سبب است که قشر خبرنگار وظیفه تغذیه افراد جامعه را داشته و باید مشکلات را به گوش مردم و مسئولین برساند.

انتهای پیام/77005/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول