اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس نظرسنجی در نوروز 91 در نقاط پر تردد گردشگری کرمانشاه

میزان رضایت‌مندی گردشگران از کرمانشاه 85 درصد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بر اساس نظرسنجی در ایام نوروز 91 در نقاط پر تردد گردشگری استان، میزان رضایت‌مندی گردشگران از استان کرمانشاه 85 درصد است.

میزان رضایت‌مندی گردشگران از کرمانشاه 85 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلیل رحیمی در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه در نوروز 91 بر اساس دسته‌بندی‌ها و تنوع برنامه و برگزاری جشنواره‌ها و ... رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: محوریت برنامه ستاد تسهیلات، تعطیلات نوروز و تابستان با هدف رفاه حال گردشگران و مسافران است و این ستاد مأموریت، مدیریت کارآمد و مشارکت دستگاه‌های اجرایی را به منظور فراهم آوردن سفر ایمن بر عهده دارد.

وی عمده دغدغه فعالیت‌های ستاد تسهیلات نوروزی را روان‌سازی حمل و نقل مسافر و گردشگر دانست.

رحیمی با بیان این ‌که کرمانشاه از لحاظ سخت‌افزاری و فراهم‌کردن تسهیلات برای مسافران رشد قابل توجهی نسبت به گذشته داشته است، گفت: دستاوردهای ستاد تسهیلات نوروزی معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان است.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد مسافر و گردشگر در استان و ماندگاری آن‌ها از دیگر دستاوردهای تشکیل این ستاد است که نتیجه ایجاد روحیه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: بر اساس یک نظرسنجی در نوروز 91 در نقاط پر تردد گردشگری استان، میزان رضایت‌مندی گردشگران از استان کرمانشاه 85 درصد بوده  است.

رحیمی با اشاره به منشور عملیاتی ستاد دائمی تسهیلات گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در طی این مدت یک‌هزار و 116 بازدید و نظارت بر مناطق گردشگری و ... داشته است.

وی با بیان این‌که اشاعه فرهنگ اصیل و بومی از اهداف این ستاد است، اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

رحیمی از اهم برنامه‌های نوروز 92، به برپایی سفره هفت‌سین، بازارچه و سیاه چادر در نقاط مختلف، اجرای برنامه اتوبوس گردشگری از ترمینال به نقاط مختلف گردشگری استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان اتوبوس و تاکسی استان در برخورد با مسافران اشاره کرد.

انتهای‌پیام/2700/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول