اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه گردشگری همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی عنوان کرد

لزوم تلاش ویژه برای جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری به منظور جذب سرمایه‌گذار و اقتصادی کردن فضای گردشگری استان از وظایف اساسی شهرداری‌ها محسوب می‌شود که این مؤسسه آماده یاری رساندن به آنها در این زمینه است.

لزوم تلاش ویژه برای جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن لشگری صبح امروز در جمع خبرنگاران به نقش و اهمیت مناطق گردشگری در گسترش و نمود فرصت‌های گردشگری استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه فراهم شدن زیرساخت‌های مناطق گردشگری از سوی دولت نهم و دهم و به منظور توسعه این صنعت در استان با توجه به حضور میلیون ها زائر در سال روند مناسبی را طی کرده است.

وی گفت: ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و فرصت‌های ناب در مناطق گردشگری با بهره مندی از فناوری نوین و سرمایه‌گذاری‌های موجه، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را به امید آینده‌ای روشن به سوی خود کشانده و فرصت‌های اقتصادی مطمئن و سودآوری را ایجاد خواهد کرد و به تعبیر دیگر با ایجاد خدمات و تاسیسات گردشگری مناسب یک فرصت برابر ایجاد می‌شود.

لشگری ادامه داد: خراسان رضوی با توجه به موقعیت و ظرفیت‌های موجود گردشگری خود می تواند نقش تعیین کننده‌ای در پویایی اقتصاد ملی ایفا کند.

وی اظهار کرد: بر اساس نتایج مطالعات انجام شده ایجاد صنایع تبدیلی و توزیعی مرتبط با نیازهای زائران و خدمات دهی گردشگری در استان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا بدین گونه ضمن استفاده بهینه از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرایط جذب بهتر سرمایه‌گذار و در نتیجه اقتصادی کردن فضای گردشگری استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول