اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

مقاومت راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان در عرصه اقتصاد است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: مقاومت راهکار مقابله با توطئه‌های تهدیدکننده دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی محسوب می‌شود.

مقاومت راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان در عرصه اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی دوشنبه‌شب در جلسه هماهنگی کمیسیون تعزیرات حکومتی استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن استان زنجان در جنگ تمام‌عیار اقتصادی ضروری است اقدامات لازم برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان انجام شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است، افزود: همانگونه که هشت سال جنگ بر ما تحمیل شد جنگ اقتصادی نیز بر ما تحمیل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مقاومت گزینه ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان است، افزود: ملت ایران همواره از این گزینه نتیجه گرفته است.

وی با بیان اینکه در هشت ماه فتنه دشمنان در سال 88 ملت ایران با مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز برای مقابله با توطئه‌های دشمنان از این گزینه استفاده می‌شود.

*مقاومت موجب عبور از پیچ و خم‌های اقتصادی می‌شود

احمدی با اشاره به اینکه ملت ایران از پیچ و خم مشکلات اقتصادی نیز با واژه مقاومت عبور می‌کند، یادآور شد: در جنگ اقتصادی نیز مقاومت ملت ایران نتیجه خواهد داد.

وی با بیان اینکه تکنیک‌ها و تاکتیک‌های ملت ایران برای مقابله با دشمنان جهانی شده است، افزود: ملت‌های جهان نیز از این تکنیک برای مقابله با مشکلات خود استفاده می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت مقابله با محتکران اقتصادی در شرایط کنونی تاکید کرد و افزود: با هرگونه اعمال سلیقه و احتکار در این زمینه مقابله می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت عدالت و عدم توجه به افراط و تفریط باید مورد توجه باشد، یادآور شد: باید با متخلفان اقتصادی برخورد جدی صورت گیرد.

*انجام بازرسی‌های مستمر موجب کاهش تخلفات می‌شود

احمدی بر ضرورت انجام بازرسی‌های لازم از واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: انجام بازرسی‌های مستمر موجب کاهش تخلفات می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح شبنم در مرحله دوم نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب است، افزود: باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/73003/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول