اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ‌خراسان شمالی:

اقتصاد مقاومتی در فضای بازار گسترش یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نقش اقتصاد مقاومتی در عبور از تحریم‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: لازم است تا اقتصاد مقاومتی در فضای بازار گسترش یابد.

اقتصاد مقاومتی در فضای بازار گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده عصر امروز در جمع  شماری از بازاریان مرکز خراسان شمالی، شرایط اقتصادی جامعه را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: کمبود و گرانی یک مهاجم دارد و عامل آن هم دشمن است.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ هم سوء تدبیرهای اقتصادی هم داشتیم، اکنون نیز برخی سوءتدبیرهای اقتصادی وجود داشته که با مورد توجه قرار دادن اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها بی‌اثر خواهد ماند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اقتصاد مقاومتی را راهبرد نظام اسلامی برشمرد و گفت: لازم است تا رهنمودهای مقام معظم رهبری برای تحقق این مهم مورد توجه آحاد مردم و دلسوزان انقلاب قرار بگیرد.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه دشمن در حوزه اقتصادی با ایجاد اختلال در کسب و کار، تورم، گرانی تلاش داشته تا نوعی گسست را بین مردم و حاکمیت ایجاد کند،‌ افزود: آنان خودشان هم اعلام کرده‌اند که با این تلاش‌ها قصد داشته تا جمهوری اسلامی را زیر تحریم‌های اقتصادی خرد کنند.

وی اظهار کرد: با این جنگ اقتصادی دشمنان به دنبال بی‌انگیزه کردن مردم نسبت به یکدیگر و نظام اسلامی داشته و تلاش داشته تا این اراده خود را تحمیل کند و از این طریق نقشه خود را پیش ببرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: البته در کنار این‌گونه اقدامات دشمن به دنبال شایعه سازی نیز بوده تا فضا را به نفع خود تغییر دهد، لیکن دشمنان بدانند که این آرزوی شکست را به گور خواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ارزانی به دست نیامده است، ادامه داد: آمریکا 700 ناو در دریای عمان داشته که ما آن را آهن پاره می‌دانیم.

یوسفعلی‌زاده تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان را برشمرد و افزود: اخیراً اوباما نسبت به این تأثیرگذاری احساس خطر و خواسته تا این اثرگذاری نظام اسلامی گرفته شود.

وی با بیان اینکه اکنون به خاطر رویکرد حق‌طلبانه نظام جمهوری اسلامی در قبال کشورها ما پشت دروازه‌های آمریکا خیمه زده‌ایم، اظهار کرد: این به خاطر تاثیر انقلاب اسلامی در دنیا است.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول