اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش شاهرود مطرح کرد

ورود آموزش و پرورش با تمام توان در اعزام به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: آموزش و پرورش با تمام توان در راه اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور در درس آمادگی دفاعی تلاش می‌کند.

ورود آموزش و پرورش با تمام توان در اعزام به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدحبیب‌الله میرابوالحسنی عصر امروز در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی شاهرود که با محوریت «اردوی راهیان نور درس آمادگی دفاعی پسران» و با حضور اعضا در اتاق جلسات سپاه شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا نسل نوجوان و جوان ما با دوران هشت سال دفاع مقدس که دانشگاه بزرگ انسان‌سازی بود، آشنا شوند.

معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: اردوهای راهیان نور در تبیین این فرهنگ و انتقال آن به این نسل کمک شایانی می‌کند.

میرابوالحسنی افزود: همه همکاران ما در اداره آموزش و پرورش، آماده به کار در جهت حضور دانش‌آموزان در این اردو هستند و ما همه همت خود و مجموعه را در این راه صرف خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: ما اکیپ‌هایی را برای توجیه دانش‌آموزان و مسئولان مدارس اعزام خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم با تبیین درست این اردو، دانش‌آموزان پرشور و باشعور در این اردوی خودسازی و عشق حضور یابند.

معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود بیان داشت: مانند اعزام دختران، در اعزام پسران نیز از خانواده‌ها دعوت و آنها را نسبت به این اردو توجیه خواهیم کرد.

میرابوالحسنی با اشاره به آغاز ثبت‏نام دانش‌آموزان در مدارس گفت: ثبت نام دانش‌آموزان برای حضور در راهیان نور در مدارس آغاز شده و تا 25 دی ماه ادامه دارد و ما از همه دانش‌آموزان سال دوم متوسطه پسر دعوت می‌کنیم تا در این اردو حضور یابند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود نیز در سخنانی با تاکید بر هجمه دشمن به نسل جوان جامعه گفت: باید تلاش کنیم تا با همکاری و همیاری همه نهادها در جهت رشد فکری و اعتقادی و بصیرتی نسل جوان با انجام برنامه‌های مختلف از جمله راهیان نور تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام حسین قرغی با اشاره به رحلت امام جمعه بیارجمند، این را ضایعه‌ای سنگین برای جامعه روحانیون استان سمنان بیان کرد و گفت: با رحلت ایشان صدمه‌ای بر پیکره روحانیت و جامعه علما وارد شد که قابل جبران نیست.

انتهای پیام/2249/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول