اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌ رضوی:

از ظرفیت ریلی خراسان‌رضوی برای اعزام راهیان نور استفاده شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: باید از تمام ظرفیت ریلی استان برای اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به اردوهای راهیان نور استفاده شود.

از ظرفیت ریلی خراسان‌رضوی برای اعزام راهیان نور استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر عصر امروز در جلسه ستاد استانی پشتیبانی کاروان‌های راهیان‌نور خراسان‌رضوی، اظهار کرد: مهم‌ترین هدفی که باید از برپایی این اردوها دنبال کنیم، زنده نگه داشتن نام شهدا است.

وی آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه و ترویج این فرهنگ در نسل سوم انقلاب را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر خواند.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به رغبت روزافزون مردم به ویژه نسل جوان برای بازدید از مناطق جنگی و اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: اگر در این حوزه اقدامات لازم به موقع انجام نشده و از فرصت‌ها به خوبی استفاده نشود، دشمن برنامه‌های انحرافی خود را برای این قشر اجرا می‌کند.

رئیس ستاد استانی پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور خراسان رضوی اضافه کرد: در شرایط فرهنگی موجود برپایی اردوهای راهیان نور، یک جهاد فرهنگی تمام عیار است.

فروزان‌مهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خاطرات جنگ گنجینه‌ای تمام نشدنی است و باید برای آیندگان ترسیم شود، تصریح کرد: باید از ظرفیت اردوهای راهیان نور در این راستا به خوبی استفاده شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک تکلیف، پای کار حاضر شوند.

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه سهمیه امسال استان برای اعزام به مناطق جنگی حدود 60 هزار نفر است، افزود: به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این اردوهای فرهنگی و معنوی از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود به تناسب بضاعت خود از این حرکت ارزنده پشتیبانی کرده و نسبت به تقبل هزینه‌های سفر جامعه هدف اقدام کنند.

وی با تاکید بر اعمال تدابیر لازم و استفاده از امکانات مناسب به ویژه در زمینه ایاب و ذهاب در راستای ایجاد سفری ایمن برای زائران، تاکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ حمل و نقل ریلی استان برای اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده شود.

انتهای پیام/70001/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول