اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه مازندران خبر داد

اعزام خانوادگی اساتید و کارکنان دانشگاه مازندران به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه مازندران گفت: در اردوهای راهیان نور در دانشگاه مازندران علاوه بر دانشجویان، اساتید، خانواده‌های اساتید و کارکنان دانشگاه نیز به این اردوهای نورانی اعزام می‌شوند.

اعزام خانوادگی اساتید و کارکنان دانشگاه مازندران به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، احمد احمدپور عصر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی استان مازندران که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران جمعی از مسئولان نهادهای اجرایی استان در پردیس دانشگاه مازندران برگزار شد اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در دانشگاه مازندران همانند همه دانشگاه‌های دیگر هر ساله با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود و تفاوت این اردو در دانشگاه مازندران با سایر دانشگاه‌های کشور در این است که در دانشگاه ما علاوه بر دانشجویان و اساتید، خانواده‌های اساتید و کارکنان دانشگاه نیز به این اردوهای نورانی اعزام می‌شوند.

وی ابراز داشت: در سال 89 و بعد از ایجاد مشکلات فرهنگی ناشی از فتنه 88 در دانشگاه‌ها وزارت علوم تصمیم به جداسازی معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی از هم و تشکیل دو معاونت مستقل "دانشجویی" و "فرهنگی و اجتماعی"  گرفت.

احمدپور افزود: برای اجرای این تصمیم 10 دانشگاه در سطح کشور برای این اجرای این تصمیم انتخاب شدند که دانشگاه مازندران به عنوان یکی از این دانشگاه‌ها انتخاب شد و این طرح در دانشگاه ما عملیاتی شد.

رئیس دانشگاه مازندران در ادامه گفت: اقدام مهم بعدی در حوزه فرهنگی دانشگاه مازندران که در سال 89 و 90 در این دانشگاه برگزار شد طرح ضیافت اندیشه است که در این زمینه توانستیم در همان سال ابتدایی در میان 35 دانشگاه برگزار کننده این طرح رتبه اول را به خود اختصاص دهیم.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 40 انجمن علمی و دو تشکل دانشجویی شامل بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل در دانشگاه مازندران فعالیت می‌کنند و در بحث کرسی‌های آزاداندیشی نیز با همکاری تشک‌‌های دانشجویی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جلسات مختلفی با مباحث گوناگون در دانشگاه شکل داده شده است.

رئیس دانشگاه مازندران در پایان گفت: جلسات هم‌اندیشی اساتید دانشگاه مازندران نیز هر سه هفته یکبار به صورت مستمر تشکیل می‌شود و روزبه‌روز شاهد حضور و استقبال بیشتر اساتید از این جلسات هستیم.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول