اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

100 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی رباط کریم اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم گفت: به منظور حمایت از واحدهای صنعتی در این شهرستان 100 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شده است.

100 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی رباط کریم اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در جلسه کارگروه صنعت و معدن شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: رفع مشکلات نقدینگی این واحدها و کمک به توسعه فعالیت‌های آنان از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

وی با تأکید بر ارتقای سطح تولیدات داخلی تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های صنعتی و همچنین ارتقای محصولات واحدهای تولیدی چه از لحاظ کیفی و چه از نظر کمی باید در رأس کار مسئولان ذی‌ربط باشد.

سلیمان‌پور تحقق شعار امسال را در حمایت از صنعت و تولید عنوان کرد و افزود: تأکید و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی محدود به امسال نیست بلکه این پیام، خط روشن پیشرفت و اقتدار ایران را در جهان ترسیم می‌کند.

وی گفت: در شرایطی که تحریم همه‌جانبه و ظالمانه دشمنان کشور را فرا گرفته باید با عزم جدی به مقابله با این تحریم‌ها رفته و به دشمن بفهمانیم که ما روی پای خود ایستاده و تحریم‌های آنان تأثیری در صنعت، تولید و اقتصاد کشور ما نخواهد داشت.

فرماندار رباط کریم یکی از مهم‌ترین راه‌های رهایی از این تحریم‌ها را حمایت از صنعتگران و تقویت واحدهای تولیدی دانست.

وی با بیان اینکه دولت در راستای بهبود وضعیت تولیدکنندگان تلاش می‌کند، اضافه کرد: شهرستان رباط کریم یکی از قطب‌های صنعتی استان تهران است و به منظور رفع مشکلات نقدینگی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان، 100 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

*مشکلات فاز یک شهرک پرند رفع شود

در ادامه این نشست مجید شیخی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری رباط کریم نیز طی سخنانی بر رفع مشکلات فاز یک شهرک پرند تأکید کرد.

وی با اشاره به مصوبات کارگروه امور اقتصادی استان تهران پیرامون رفع مشکلات فاز یک شهرک صنعتی پرند گفت: براساس مصوبات این کارگروه باید هر چه سریع‌تر برای رفع مشکل آب شهرک پرند گام برداریم.

این مسئول افزود: ارائه خدمات به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است لذا باید شرایط خدمات‌رسانی را در این شهرک به گونه‌ای کرد که بتوانیم در مسیر جلب رضایت شهروندان ساکن در این شهرک گام برداریم.

شیخی گفـت: برای رفع مشکل آب در این شهرک نیاز به 10 میلیارد تومان اعتبار داریم که لازم است برای تأمین این اعتبار دستگاه‌های مربوطه هر چه سریع‌تر سهم خود را بپردازند.

انتهای پیام/2302/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول