اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

4 واحد بزرگ صنعتی در همدان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: 4 واحد بزرگ صنعتی در همدان شامل تولید اتانول، تولید سیمان نسوز، تولید نشاسته با خلوص دارویی و تولید واحد دارویی تتراسیکلین با سرمایه‌گذاری شرکت شستا راه‌اندازی می‌شود.

4 واحد بزرگ صنعتی در همدان راه‌اندازی می‌شود

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از موافقت سازمان تأمین اجتماعی کشور و شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی(شستا) به منظور راه‌اندازی و تأسیس چهار واحد بزرگ صنعتی در همدان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های تولید اتانول، تولید سیمان نسوز، تولید نشاسته با خلوص دارویی و تولید واحد دارویی تتراسیکلین است.

وی گفت: در یک نشست کاری با رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور بزرگترین مشکل اساسی همدان را توسعه‌نیافتگی صنعتی و بیکاری جوانان عنوان و خواستار سرمایه‌گذاری شرکت شستا به‌عنوان بزرگترین و مؤثرترین شرکت سرمایه‌گذاری صنعتی در سطح کشور در همدان شدم که با موافقت وی و صدور دستور کتبی برای راه‌اندازی 4 واحد بزرگ صنعتی در همدان مواجه شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم کمتر از یک درصدی استان همدان از ارزش افزوده صنعت کل کشور با وجود سهم 32.2 درصدی استان همدان از جمعیت کل کشور لزوم توجه به توسعه صنعتی استان را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

وی اضافه کرد: در این نشست که با ارائه لیست پروژه‌های صنعتی و قابل سرمایه‌گذاری که اجرای آن‌ها در همدان مورد مطالعه قرار گرفته است از رئیس سازمان تأمین اجتماعی درخواست شد که از طریق شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی، به‌عنوان بزرگترین و مؤثرترین شرکت سرمایه‌گذاری صنعتی در سطح کشور، سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در همدان صورت گیرد.

کارخانه‌ای گفت: در اکثر استان‌ها شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی(شستا) اقدام به تأسیس واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی کرده و این حق مردم همدان است که در این سرمایه‌گذاری شریک باشند.

وی گفت: بر اساس دستور رئیس سازمان تأمین اجتماعی معاونت امور اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان مکلف شد با هماهنگی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا) نسبت به تأسیس این واحد تولیدی در همدان اقدام کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: البته مسولان استان همدان نیز باید با همکاری و هماهنگی نمایندگان زمینه اجرایی این سرمایه‌گذاری را که در تاریخ فعالیت‌های اقتصادی استان کم‌نظیر است پیگیری کنند تا با پیگیری جدی و همکاری مناسب موجبات حرکت عظیم صنعتی را در راستای اشتغالزایی گسترده فراهم کنیم.

انتهای پیام/89002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول