اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با فرماندار ورامین مطرح شد

خبرهای خوش برای ورزش ورامین در راه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران طی بازدیدهای دوره‌ای خود به ورامین آمد و با مسئولان این شهرستان به گفت‌وگو نشست.

خبرهای خوش برای ورزش ورامین در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدحسین‌نژاد فلاح به‌همراه کلانتری، معاون توسعه امور ورزش با حضور در محل فرمانداری با محسن منصوری فرماندار شهرستان و معاونان وی، شهرداران، رؤسای شورای شهر، بخشداران و رؤسای اداره ورزش و جوانان ورامین و قرچک در راستای ارتقای ورزش در منطقه رایزنی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این نشست، سخنان خود را با یک خبر خوشایند آغاز کرد و گفت: با پیگیری‌های مسئولان شهرستان ورامین 850 میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی به منطقه اختصاص داده شده است که این رقم در صورت لزوم افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نظر داریم با افتتاح پروژه های نیمه تمام گامی موثر برای ارتقای ورزش ورامین برداریم که این امر همت و حمایت مسئولان منطقه را می‌طلبد.

نژادفلاح اضافه کرد: قول می‌دهیم استخر طلائیه قرچک تحت پروژه‌های دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد تا علاقمندان به ورزش هرچه زودتر از نعمت ورزش شنا بهره‌مند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه با همکاری دو سویه شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مجموعه ورزشی ولی‌عصر (عج) به‌زودی آماده تحویل می‌شود، گفت: قطع به یقین در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوشی در خصوص ورزش ورامین به گوش می‌رسد؛ چرا که حضور مسئولان دلسوز در کنار وجود ظرفیت‌های فراوان گویای حضور جوانان با استعداد در این منطقه است که می‌تواند به روند پیشرفت ورزش در منطقه کمک کند.

وی ادامه داد: پیشرفت ورزش در صورتی تحقق می‌یابد که منطقه ارتقا یابد و در صورت تبدیل شهرستان به استان علاوه بر افزایش اعتبار، مصوبات نیز سیر صعودی خواهد یافت که در این صورت شرایط برای پیشرفت مهیا می‌شود.

نژادفلاح یکی از دلایل محرومیت‌های شهرستان‌های استان تهران را قرار گرفتن آنها زیر سایه سنگین پایتخت دانست و عنوان کرد: صلاح در این است که حوزه جنوب شرق هرچه زودتر با تبدیل شدن به استان به سوی پیشرفت گام بردارد و برای کاهش محدودیت زدایی در بخش ورزش باید شهرداری‌ها نیز دست به کار شوند و با ساخت و ساز مجموعه‌های ورزشی راه را برای پیشرفت هموار نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید بر اینکه با فرارسیدن دهه مبارک فجر باید تمام تلاشمان را جهت هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه‌های ورزشی به کار گیریم، گفت: ورامین در استان تهران رتبه برتر برگزاری مسابقات دهه فجر را به خود اختصاص داده است و تاکنون اکثر شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان تهران برنامه‌های ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر اعلام نموده‌اند که ورامین با برپایی 48 مسابقه و همایش در بخش‌های آقایان و بانوان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان ورامین نیز در ابتدای این دیدار به ارزیابی ورزش این شهرستان پرداخت و گفت: ورامین یکی از مناطق محروم در بُعد امکانات ورزش می‌باشد ولی به همت مسئولان با وجود همه کاستی‌ها توانسته‌ایم تاکنون به توفیقات خوبی دست یابیم و حضور تیم‌های متعدد در لیگ‌های مختلف کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان گویای حقیقت پیشرفت ورزش در منطقه است.

محسن منصوری در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 12 پروژه ورزشی داریم که در صورت مهیا شدن شرایط و به ثمر رسیدن آنها ورامین جهش بی‌نظیری در بخش ورزش خواهد داشت، تصریح کرد: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور جهت بهره‌برداری از دو ورزشگاه 5 هزار نفره باید در دستور کار قرار گیرد که با همت والای متولیان ورزش تهران جهت تزریق بودجه امیدواری برای ایجاد پایگاه‌های قهرمان پروری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/2462/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول