اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

شهدای 10 دی از افتخارات ورامین و کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه شهدای 10 دی 57 با آرمان‌های والا و اهداف مقدس به میدان آمدند، گفت: شهدای 10 دی از افتخارات ورامین و کشور هستند

شهدای 10 دی از افتخارات ورامین و کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی لحظاتی پیش در مراسم گرامیداشت شهدای 10 در مدرسه راهنمایی منتظرین شاهد اظهار داشت: تاثیر خانواده شهدا در فرهنگ یک شهر و منطقه بی‌بدیل است، صبر و فداکاری مادران و همسران شهدا و نگاه داشتن حرمت شهیدشان از نمونه‌های برجسته اخلاقی در جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: شهدای 10 دی 57 با آرمان‌های بلند و اهداف مقدس و والا به میدان آمدند و با دنیای استکبار و کینه توزی‌های رژیم پهلوی به مبارزه پرداختند، شهدای 10 دی 57 از افتخارات ورامین و کشور هستند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به فرزندان شهدا تصریح کرد: شما باید پرچم‌دار راه پدران خود باشید، امروز جنگ در عرصه فرهنگی است و کشور به شدت نیازمند پیشرفت علمی است و بنابراین در این عرصه با تمام وجود وارد شده و راه شهدا را ادامه دهید.

این گزارش حاکی است، مراسم گرامیداشت شهدای 10 دی در مدرسه راهنمایی منتظرین شاهد با حضور مدیر، کادر مدیریت، دبیران و دانش‌آموزان این مدرسه برگزار شد.

گفتنی است، در 10دی‌ماه 57 تعدادی از جوانان ورامین به‌دست مزدوران رژیم شاه به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز مجروح شدند و این روز به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ این دیار ثبت شد و هرساله به همین مناسبت از خانواده‌های شهدا تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول