اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست توزیع نیروی برق تویسرکان:

میزان وصول مطالبات شرکت برق تویسرکان 92 درصد است

خبرگزاری فارس: سرپرست توزیع نیروی برق تویسرکان با بیان اینکه میزان وصول مطالبات این مدیریت 92 درصد است، گفت:‌ وصول مطالبات مدیریت توزیع نیروی برق تویسرکان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشت.

میزان وصول مطالبات شرکت برق تویسرکان 92 درصد است

رضا جلیلوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:‌ دفتر حقوقی شهرستان با طرح 714 پرونده مربوط به سرقت انرژی و دریافت خسارت‌های وارده به شبکه رتبه نخست استان را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه میزان وصول مطالبات این مدیریت 92 درصد است، گفت:‌ در بخش وصول مطالبات با اجرای برنامه‌های مدون و تشکیل جلسات 15 روزه میزان وصول مطالبات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

سرپرست توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان یادآور شد:‌ با تشکیل میز خدمت برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان بر اساس نظرسنجی به عمل آمده مراجعه‌کنندگان از ارائه خدمات شرکت برق شهرستان تویسرکان راضی بودند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این شرکت عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون با تعویض 2 هزار و 700 عدد لامپ کم‌مصرف و گازی در سطح شهر و روستاهای شهرستان سرویس معابر به صورت 100 درصد انجام شده است.

جلیلوند خاطرنشان کرد:‌ طرح تعیین مختصات جغرافیایی شبکه توزیع برق(GIS) به طور کامل برای فیدرهای 20 کیلوولت شهرستان به طور کامل صورت گرفته و برداشت شبکه فشار ضعیف شهری نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به اجرای طرحی نو در مرکز شهر تویسرکان بیان داشت:‌ با اجرای طرح پرچمی شبکه‌های 20 کیلوولت خیابان‌های اصلی سطح شهر تویسرکان که قبلاً با آرایش تخت و سیم آلومینیوم نمره 35 بود به سیم روکش‌دار با آرایش جدید تبدیل شد.

سرپرست توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان با اشاره به مزایای اجرای این طرح افزود:‌ با افزایش سطح مقطع سیم میزان تلفات و خطر پاره شدن سیم کاهش یافته است.

وی ادامه داد:‌ با تبدیل سیم‌‌ها به سیم آلومینیوم روکش‌دار جریان نشتی که به علت برخورد شبکه با شاخه درختان ایجاد می‌شد کاهش یافته است.

جلیلوند ابراز داشت:‌ میزان شاخه‌زنی که قبلاً در طول شش کیلومتر و با عرض پنج متر انجام می‌شد در حال حاضر با عرض دو متر اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به زیباسازی مبلمان شهری توسط این طرح تصریح کرد: با توجه به اینکه ارتفاع نصب سیم به میزان 1.5 متر بالا رفته میزان شاخه‌زنی کاهش پیدا کرده و با اجرای این طرح در راستای زیباسازی مبلمان شهری تلاش شده است.

سرپرست توزیع نیروی برق تویسرکان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:‌ سرتاسر خیابان‌های اصلی که قبلاً در حریم شبکه 20 کیلوولت بود در حال حاضر حدود 170 سانتی‌متر کاهش حریم یافته و ساکنان این خیابان‌ها می‌توانند با آرامش خاطر بهتری زندگی کنند.

انتهای پیام/89006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول