اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

برق‌دار شدن 5 تونل محور اردبیل ـ سرچم

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از برق‌دار شدن پنج تونل محور اردبیل – سرچم تا پایان امسال خبر داد.

برق‌دار شدن 5 تونل محور اردبیل ـ سرچم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جلسه بررسی زیر‌ساخت‌های محور اردبیل ـ سرچم اظهار داشت: تاکنون دو تونل دارای برق روشنایی هستند و انتظار می‌رود با همت و تلاش مضاعف مسئولان دستگاه‌های دخیل تا پایان امسال پنج تونل دیگر نیز با اعتباری بالغ بر 690 میلیون تومان برق‌دار شوند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش دست‌اندرکاران امر تا دو هفته آینده تونل هفتم این مسیر مواصلاتی نیز از سیستم روشنایی مناسب برخوردار خواهد شد.

استاندار اردبیل خواستار برق‌دار شدن مسیر مواصلاتی اردبیل ـ سرچم از شرکت توزیع نیروی برق استان شد و یادآور شد: شش سایت از کل 19 سایت با اعتبار 57 میلیارد ریال به طول 30 کیلومتر در حال اجرا است.

نیکزاد گفت: در تلاش هستیم 10 کیلومتر باقیمانده را نیز از سیستم روشنایی برخوردار کنیم.

این مسئول تاکید کرد: این جاده مواصلاتی پرتردد که فاصله شهرهای مرکز استان اردبیل را تا مرکز کشور کاهش می‌دهد و به همین علت هر روز شاهد افزایش تردد در این مسیر هستیم.

رئیس کمیسیون ایمنی راه‌های اردبیل بیان داشت: امروزه حمل و نقل و راه‌های ارتباطی یکی از اجزای مهم اقتصاد ملی محسوب می‌شود و این موضوع به دلیل داشتن نقش زیربنایی تاثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور به ویژه استان اردبیل دارد.

نیکزاد افزود: این افزایش تردد در جاده اردبیل ـ سرچم توجه ویژه دست‌اندرکاران امر را در خصوص زیرساخت‌ها و تجهیزات و امکانات مورد نیاز را می‌طلبد تا نسبت به تامین زیرساخت‌ها و رفع نواقصات این جاده مهم و پرتردد تمهیدات لازم را در اسرع وقت به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: استفاده‌کنندگان از این محور مواصلاتی باید با خیال آسوده و بدون داشتن دغدغه و نگرانی از کمبود امکانات و نواقصات جاده به مسافرت خود ادامه دهند.

استاندار اردبیل ادامه داد: این جاده از مسیر فاراب تا پایان حوزه استحفاظی اردبیل که به طول 90 کیلومتر است تنها 20 کیلومتر آن دارای پوشش آنتن‌دهی همراه اول است و 40 کیلومتر دیگر نیز بدون پوشش آنتن‌دهی است.

نیکزاد از مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط خواست که تا پایان امسال نسبت به زیرپوشش قرار دادن این 40 کیلومتر آنتن‌دهی در مسیر اردبیل ـ سرچم اقدامات مطلوبی را داشته باشند تا مسافران و استفاده‌کنندگان از این مسیر پرتردد که جدیدالتاسیس نیز می‌باشد مشکلی در رفت و آمد نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با بیان اینکه با احداث 19 سایت در این مسیر حداکثر تا پایان امسال پوشش آنتن‌دهی در این جاده پرتردد امکان پذیر خواهد بود، اذعان داشت: در صورت انجام چنین اقداماتی از سوی مبادی ذیربط تا پایان امسال در هیچ جای این مسیر مواصلاتی عدم پوشش آنتن‌دهی همراه اول نخواهیم داشت.

انتهای پیام/62003/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول