اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطوط تغذیه برق فولادمحله بهسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر از بهسازی خطوط تغذیه برق فولادمحله در این شهرستان خبر داد.

خطوط تغذیه برق فولادمحله بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی توزیع برق سمنان، غلام‏حسن میرحاج امروز اظهار داشت: طرح اصلاح، بهینه‏سازی و پایداری شبکه 20 کیلوولت فیدر فولادمحله حد فاصل شهمیرزاد تا روستای رسم‏رودبار انجام شد.

وی با عنوان اینکه این برنامه در قالب مانور خدمت متعالی عملیاتی شده است، گفت: با اجرای این طرح جهادی و بسیجی، قریب 40 هزار متر خطوط فشار متوسط بهسازی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر از تعویض 590 عدد مقره با پایه مقره عایقی در مسیر شبکه‏ها خبر داد و افزود: بهسازی سیم اصلی، آچارکشی اتصالات سست و یراق‏آلات، اصلاح فلش و ساختار شبکه از دیگر اقدامات به عمل آمده به شمار می‏رود.

میرحاج با اشاره به اینکه در اجرای این مانور هیچ‏گونه خاموشی به مشترکان اعمال نشده است، اظهار داشت: این مهم با حضور 60 نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی و به مدت 15 ساعت به اجرا درآمده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر یادآور شد: در صورتی که طرح‏های مورد اشاره به طور عادی انجام شود، حدود 20 روز کاری زمان نیاز داشته و با اجرای این مانور ظرف مدت زمان کوتاه، بیشترین کارایی و بهره‏وری حاصل شده است.

انتهای پیام/2249/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول