اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین صورت گرفت

برگزاری همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهر و روستا

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستای قیروکارزین با حضور مسئولان محلی و استانی در قیروکارزین برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهر و روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عصر امروز همایش بزرگ شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور امام جمعه، نماینده مردم قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشداران، روسای ادارات و  همچنین مسئول صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان فارس به عنوان مهمان استانی همایش در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

تقویت روحیه ولایتمداری به عنوان یک ارزش و ضرورت دینی و انقلابی، توسعه و تقویت باورهای دینی و مذهبی با هدف حفظ ارزش‌های نظام اسلامی، وحدت و انسجام بیشتر برای ارائه خدمات مطلوب‌تر، برنامه‌ریزی برای توسعه این شهرستان و جلب مشارکت‌های عمومی برای استفاده از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی قیروکارزین از اهداف مهم برگزاری این همایش بود.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین در سخنانی در این همایش اظهار داشت: این‌گونه گردهمایی‌ها برای انجام هرچه مطلوب‌تر خدمات‌رسانی به مردم  و در راستای هم‌اندیشی و ایجاد بستری مناسب برای طرح مشکلات و ارائه راهکارها و بحث و تبادل نظر برای انجام هماهنگی‌های لازم در انجام امور از ضرورت‌های این شهرستان است.

عبدالرضا خاتمی با اشاره به اهداف این همایش تصریح کرد: وحدت لازمه پیشرفت در تمام امور و وحدت میان مسئولان کشور به عنوان خواص است تا فرصت‌های محدود خدمتگزاری به مردم را غنیمت بدانیم، چرا که پیشرفت کارها و رسیدگی به مشکلات مردم نیاز به تعامل، انسجام و هماهنگی و هم‌افزایی دارد.

وی با بیان اینکه تمام فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری بر اجرای حق و تثبیت دین تاکید دارد تصریح کرد: باید با تبعیت از مقام معظم رهبری را در تمام مسائل رعایت کرده و وظیفه و تکلیف خود را به درستی انجام دهیم و در قبال مسئولیت‌های خود وظیفه‌شناس بوده و احساس مسئولیت کنیم.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین با اشاره به تلاش تمام مسئولان این شهرستان برای توسعه و شتاب بخشیدن به حرکت رو به رشد آن ابراز داشت: به زودی سند توسعه این شهرستان به کمک مسئولان و نخبگان آن تدوین می‌شود و با تشکیل اتاق‌های فکر، فرمانداری پذیرای ایده‌ها، نظرها و برنامه‌های نخبگان و شهروندان در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی با بیان این که سیستم پیامکی فرمانداری قیروکارزین نیز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مردم این شهرستان است ادامه داد: مردم ولایتمدار باید در تمام صحنه‌ها مانند گذشته حضور داشته باشند چرا که یکی از اهداف اصلی دشمن از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی کم‌رنگ کردن حضور آنان در انتخابات است که حضور ما یک بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام می‌گذارد.

خاتمی بیان داشت: مسئولان این شهرستان در هر رده‌ای باید در راستای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار حرکت کرده و با کمک و پشتیبانی یکدیگر و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رشد قیروکارزین تلاش کنیم.

این مقام مسئول در پایان خطاب به شوراها و دهیاران گفت: شوراها و دهیاران در حوزه خدمت‌رسانی فعال‌تر بوده و محدودیت‌های اعتباری و مشکلات کشور را در نظر گرفته و در اجرای طرح‌های هادی و نظارت بر مقاوم‌سازی و مسائل فنی در ساخت و سازها و همچنین همکاری در زمینه جمع‌آوری زکات با مسئولان این امر در راستای حفظ دین و دیانت مردم کوشا باشند.

انتهای پیام/2448/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول