اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد

آغاز فراخوان ارسال مقاله به همایش نماز و کار

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از اعلام فراخوان مقاله نخستین همایش نماز و کار خبر داد.

آغاز فراخوان ارسال مقاله به همایش نماز و کار

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، احمد راستی با اشاره به اینکه این همایش استانی، نهم اسفندماه سال‌جاری در هرمزگان برگزار می‌شود، اظهار داشت: نماز، کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی و همچنین نماز و بهره وری در تولید و کار، از محورهای این فراخوان است.

وی افزود: محور نماز، کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی شامل موضوعاتی از جمله کار از دیدگاه اسلام، کار در آیینه حدیث و قرآن، کار و عبادت در سیره عملی پیامبر اکرم (ص)، عوامل فرهنگ ساز در محیط‌‌های کار، نقش نماز و کار در سبک زندگی، میزان تأثیر نماز بر روند تولید و محیط کار، نقش کار و تولید در سالم سازی جامعه، اقتصاد مقاومتی و نماز، نقش نیروی کار مؤمن در مدیریت محیط کار، تبیین نقش نماز جماعت در روابط متقابل کارفرما و کارگر و تأثیر نماز در پایبندی کارگران و کارکنان به محیط کار است.

به گفته راستی رابطه نماز و بهره‌وری در تولید و کار، ویژگی‌های کارگر مسلمان از نظر اسلام، نقش کارگر مومن در حل مشکلات محیط کار، نقش نماز در بهداشت روانی محیط کار، نقش نماز جماعت در تعاول روابط اجتماعی کارگران، شاخص های کسب و کار حلال در آیینه قرآن وحدیث، نماز جماعت در واحدهای کارگری، چالش‌ها و فرصت‌ها از دیگر محورهای این فراخوان است که شرکت‌کنندگان باید مقالات خود را پیرامون آن به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

راستی در ادامه بیان داشت: موضوعات مقالات باید متناسب با محورهای فراخوان و حداقل در 15 و حداکثر 25 صفحه باشد و شرکت کنندگان تا 15 بهمن می‌توانند آثار خود را با پست سفارشی به دبیرخانه همایش به نشانی بندرعباس، بلوار امام خمینی، بعد از چهارراه رسالت، روبروی مدیریت امور شعب بانک ملی ارسال نمایند.

به برگزیدگان آثار ارسالی هدایایی از جمله کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره، عتبات عالیات، کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و جوایز نقدی دیگر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول