اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان

همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در انگوران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری علقمه انگوران از برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان در انگوران خبر داد.

همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در انگوران برگزار می‌شود

حجت اجلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این همایش به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان و کانون فرهنگی و هنری علقمه و با هدف گسترش فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود.  

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در این همایش حضور بهم می‌رساند، خاطرنشان کرد: در این همایش 20 نفر به عنوان پیرغلام معرفی شده و از این تعداد 3 نفر به عنوان نفرات اصلی انتخاب شده‌اند. 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری علقمه انگوران در ادامه گفت: بیشتر جوانان و نوجوانان منطقه انگوران عضو اصلی کانون فرهنگی و هنری علقمه هستند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه پیامکی بصیرت در عزای حسینی در کانون فرهنگی و هنری علقمه برگزار شد، تصریح کرد: 620 پیامک ارسال شده که در مراسم تجلیل از پیرغلامان جوایز نفیسی به برندگان داده می‌شود.  

 

اجلالی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید فرزندان را از کودکی با زندگی امام حسین (ع) آشنا کنند، اذعان کرد: مسابقه نقاشی با موضوع حماسه عاشورا از نگاه کودکان در کانون فرهنگی و هنری علقمه برگزار شد.  

وی در پایان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام محرم گسترش فرهنگ عاشورایی و معرفی الگوهای مناسب به جوانان است، یاد اور شد: جوانان و نوجوانان با شناخت فلسفه عاشورا می‌توانند بیشتر مشکلات خود را با تکیه به ائمه اطهار و توسل به آنان حل کنند و در راه درستی گام بردارند.

انتهای پیام/2308/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول