اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

برگزاری همایش بزرگ زینبیون در جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم از برگزاری همایش بزرگ زینبیون در جم خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ زینبیون در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اهتمام ویژه‌ای دارد و در چند سال اخیر شاهد افزایش حجم و کیفیت فعالیت‌های مذهبی هستیم.

وی افزود: مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در مراسمات مذهبی و مناسبتی بسیار خوب بوده و امیدوار هستیم در سال جاری نیز این روند تداوم داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش جم از برگزاری همایش بزرگ زینبیون در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش به زودی با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

اسکندری تصریح کرد: همایش زینبیون با هدف تبیین اندیشه‌های حضرت زینب (س) و با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در شهرستان جم برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم نیز با اشاره به برگزاری همایش زینبیون در آستانه رحلت پیامبر (ص) در شهرستان جم اظهار داشت: در آستانه رحلت پیامبر (ص) و روزهای پایانی ماه صفر این همایش ویژه دانش‌آموزان دختر مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه حوزه شهر و پیرامون آن در هنرستان فاطمیه (س) برگزار می‌شود.

سید ابوالقاسم حسینی گفت: این همایش به منظور گرامیداشت یاد و خاطره پرچم‌دار بقای نهضت حسینی حضرت زینب (س) برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر مداحی و زیارت عاشورا سعی خواهد شد اهداف نهضت حضرت سیدالشهدا (ع) و نقش و جایگاه ام‌المصائب حضرت زینب کبری(س) تبیین شود.

این مسئول بیان کرد: این همایش در روز سه‌شنبه 19 دیماه در هنرستان کار و دانش فاطمیه(س) واقع در بهرباغ برگزار می‌شود.

حسینی اذعان کرد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول