اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه اداری و مالی دانشگاه آزاد واحد ارومیه خبر داد

ارسال 28 مقاله به همایش بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: تاکنون 28 مقاله علمی، پژوهشی برای شرکت در همایش بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

ارسال 28 مقاله به همایش بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز محمدرضا علیزاده امامزاده در نشست خبری در خصوص نحوه برگزاری نخستین همایش تحلیل و بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات ساختمان دادگستری و در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان تشکیل شد، اظهار داشت: محورهای فراخوان مقاله در 22 عنوان مقاله به منظور بررسی و تحلیل جرایم و آسیب‌های اجتماعی گردآوری شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات علمی، پژوهشی به دبیرخانه همایش تحلیل و بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان‌غربی تا 12 بهمن ماه سال جاری تمدید شده، تصریح کرد: تاکنون 38 نفر برای حضور در این همایش ثبت‌نام کرده و 28 مقاله حول محورهای عنوان شده به دبیرخانه رسیده است.

علیزاده با اشاره به اطلاع‌رسانی پیرامون برگزاری همایش بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی در سراسر آذربایجان‌غربی، خاطر نشان کرد: این همایش روز سه‌شنبه هشتم اسفند ماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با هدف شناخت راه‌های پیشگیری و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، افزود: مقالات در سه بخش دانشجویی، اساتید و آزاد گردآوری و از 12 بهمن ماه سال جاری به بعد داوری می‌شوند.

این مسئول همچنین به برگزیده شدن سه مقاله علمی، پژوهشی در هر بخش به طور جداگانه اشاره کرد و متذکر شد: جایزه نفرات اول تا سوم به ترتیب یک میلیون تومان، 700 هزار تومان و 300 هزار تومان است.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول