اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان ‌و ‌بلوچستان:

ترانزیت کالا از دریا و خشکی، اهمیت سیستان ‌و بلوچستان را دوچندان می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان از موقعیت بسیار خوبی برخوردار بوده که با ترانزیت کالا از دریا و خشکی، اهمیت آن دوچندان می‌شود.

ترانزیت کالا از دریا و خشکی، اهمیت سیستان ‌و بلوچستان را دوچندان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی در جمع ریش‌سفیدان‌ و معتمدان بخش نصرت‌آباد زاهدان در مسجد جامع مرکز این بخش، اظهار داشت: نصرت‌آباد ذی‌حق‌ترین منطقه کشور به منظور خدمات‌رسانی برای همه ما است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده سرداران شهید، شوشتری و محمدزاده به مردم استان، خدمت به مردم را خدمت به خدا عنوان کرد و افزود: امیدواریم به عنوان وظیفه و تکلیف در سیستان‌ و‌ بلوچستان خدمتی به این مردم بکنیم.

رئیس شورای اداری سیستان‌ و‌ بلوچستان به رنج کم‌ آبی استان طی 14 سال گذشته اشاره و تصریح کرد: تأمین آب طی چهار ماه گذشته به انحای مختلف صورت گرفته ولی باید آب دائمی داشته‌ باشیم، انتقال آب دریای عمان از چابهار تا سیستان به این منظور نبوده که فردا این کار انجام شود، این مورد برنامه‌ریزی شده و توسط شرکت آب‌ و‌ فاضلاب استان در دست اقدام است.

نارویی به برنامه‌ریزی‌ انتقال کالا و ترانزیت آن از دریا و خشکی اشاره کرد و بیان داشت: انتقال و ترانزیت کالا با دریا و خشکی برنامه‌ریزی شده که در این راستا وزیر امور خارجه و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از چابهار و سیستان بازدید داشته‌اند، استان مهم است و با ترانزیت کالا از طریق دریا و خشکی این اهمیت بیشتر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که پول زیادی در دسترس ما نیست، افزود: حوزه راه‌سازی به طور شبانه‌روزی به دلیل اهمیت راه در ترانزیت کالا فعالیت می‌کند، محور چابهار به زاهدان، زاهدان به زابل و زاهدان به بم و... در دست پیگیری بوده و به همین زودی خبر‌های خوشی از برخی از این محور‌ها خواهد رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان سرعت اجرای پروژه‌ها را مطلوب خواند و تصریح کرد: باید مسیر‌های جاده‌ای ما باز شود تا کامیون‌ها از ساحل به خشکی بتوانند به راحتی جابه‌جا شوند.

رئیس شورای تأمین سیستان‌ و‌ بلوچستان از پایان دور اول سفر‌های درون استانی خود خبر داد و تأکید کرد: آخرین شهرستان، اولین شهرستان دور بعدی سفر‌ها خواهد بود.

نارویی در ادامه به سفرهای کمیسیون‌های اقتصادی و امنیت ملی مجلس به استان اشاره کرد و گفت: بنابر نیاز ما عزیزان را دعوت کردیم که آمدند در حوزه‌های اقتصادی و امنیتی شرایط را دیدند و در آینده هم کمیسیون کشاورزی بنابر دعوت ما به استان خواهد آمد.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول