اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی زنجان اعلام کرد

اجرا شدن 93 درصد از مصوبات شورای اسلامی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرا شدن 93.5 درصد از مصوبات شورای اسلامی شهرهای استان زنجان گفت: زنجان از این لحاظ جزو چهار استان برتر کشور است.

اجرا شدن 93 درصد از مصوبات شورای اسلامی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در دومین جلسه گردهمایی روسای شورای اسلامی شهرهای استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان از لحاظ برگزاری جلسات کمیته تطبیق مصوبات جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود.

*شورای شهرستان‌ها با کمبود امکانات مواجه هستند

وی کمبود امکانات را از مهم‌ترین مشکلات شورای‌های پایین‌دست اعلام کرد و افزود: در اغلب موارد این شوراها مکانی برای تشکیل جلسات ندارند.

رئیس شورای اسلامی اسلامی استان زنجان تصریح کرد: احداث ساختمان‌های یک تیپ برای شوراهای اسلامی کشور از پیشنهادات شورای اسلامی استان زنجان به شورای عالی استان‌ها بود که در حال بررسی است.

وی کمبود اعتبارات را از دیگر مشکلات شوراهای اسلامی به ویژه‌ در شورای فرا دستی عنوان و اضافه کرد: کمبود اعتبار مانع بکارگیری کارشناسان لازم در شوراها شده است.

*برگزاری دوره‌های آموزشی برای منتخبان دور چهارم شورای شهر

در ادامه جلسه نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه برای آغاز به کار شورای سوم هیچ برنامه آموزشی در نظر گرفته نشد، افزود: در دوره چهارم انتخابات باید به این معضل توجه شده و قبل از آغاز به کار شوراها، قوانین و وظایف اعضای شوراها به آنها آموزش داده شود.

یوسفی به موقعیت برتر شورای استان‌ها اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه شوراها امکان ارائه طرح به مجلس شورای اسلامی را دارند ولی در این دوره حتی یک طرح هم به مجلس ارائه نشده است.

وی کمبود اعتبار را از مشکلات شوراهای استان‌ها اعلام کرد و گفت: اگر به این امر توجه نشود شاهد تعطیلی این شوراها خواهیم بود.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: مصوبات همه شوراهای اسلامی شهرها در شورای استان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول