اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

رؤسای بانک‌ها باید در خلیل‌آباد موظف به پرداخت تسهیلات باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: روسای این بانک‌ها با توجه به تعهد ایجاد شده توسط سرپرستان بانک‌ها در استان، موظف به پیگیری هستند تا بیش از این مردم معطل دریافت تسهیلات نشوند.

رؤسای بانک‌ها باید در خلیل‌آباد موظف به پرداخت تسهیلات باشند

به گزارش خبر گزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مراد‌زاده صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال خلیل‌آباد اظهار کرد: اکثر ادارات تعهد اشتغال خود را ایجاد کرده‌اند ولی در ثبت رصد کوتاهی کرده‌اند که رؤسای ادارات موظف هستند حداکثر تا پایان دی‌ماه گزارش ثبت رصد را به فرمانداری اعلام دارند.

مرادزاده نیز درباره اعتبارات مشاغل خانگی که هنوز توسط بانک‌های رفاه کارگران، کشاورزی و صادرات پرداخت نمی‌شود،‌ افزود: رؤسای این بانک‌ها با توجه به تعهد ایجاد شده توسط سرپرستان بانک‌ها در استان، موظف به پیگیری هستند تا بیش از این مردم معطل دریافت تسهیلات نشوند.

حسین نوری دبیر کارگروه اشتغال و سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد نیز در گزارشی گفت: تعهد شهرستان خلیل‌آباد در بحث اشتغال در سال جاری 2408 نفر است که تاکنون 50 درصد این سهمیه ثبت سامانه رصد اشتغال کشور شده است.

وی ادارات پیش رو در ثبت رصد را جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی و اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی دانست و از دستگاه‌های بنیاد شهید ، بسیج سازندگی و فنی و حرفه‌ای خواست در ثبت اشتغال ایجاد شده تسریع کنند.

نوری از صدور صددرصدی سهم مجوز مشاغل خانگی خلیل‌آباد خبر داد و افزود: 756 مورد سهم شهرستان در مورد صدور مجوز مشاغل خانگی در سال جاری بود که با همکاری دستگاه‌های ذیربط بیش از 800 مورد تاکنون صادر شده است.

وی از همایش تعاونگران و کارفرمایان و ایجاد نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/70001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول