اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه خبر داد

487 فرصت شغلی ایجاد شده در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه گفت: امسال تعهد اشتغال شهرستان بشرویه 619 نفر بوده که تاکنون 487 فرصت شغلی ایجاد شده است.

487 فرصت شغلی ایجاد شده در بشرویه

سید‌ضیاء حسن‌زاده‌میدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: مشاغل خانگی از جمله راهکارهای مناسب برای توسعه اشتغال به ویژه برای زنان خانه‌دار است.

وی ادامه داد: ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه‌های خرید، رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب، استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه‌های کار خانوادگی از مزایای طرح مشاغل خانگی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه با بیان اینکه اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان در سال گذشته 16 میلیارد و 720 میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: سال گذشته یک هزار و 107 مجوز مشاغل خانگی صادر شده که از این تعداد 645 مجوز به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شده‌اند که بیش از 83 درصد اعتبارات این بخش جذب شده است.

حسن‌زاده میدانی افزود: امسال 17 میلیارد و 630 میلیون ریال اعتبارات مشاغل خانگی به این شهرستان اختصاص یافته که تاکنون 278 مجوز صادر شده است.

وی گفت: امسال تعهد اشتغال این شهرستان 619 نفر بوده که تاکنون 487 فرصت شغلی غیر از بخش ساختمان ایجاد شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه یادآور شد: تاکنون مرکز فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از صددرصد به تعهدات اشتغال خود عمل کرده‌اند.

حسن‌زاده‌میدانی اظهار کرد: همچنین 8 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبارات خوداشتغالی به دستگاه‌های حمایتی اختصاص یافته که مبلغ 3 میلیارد ریال به بنیاد شهید، 800 میلیون ریال بهزیستی و 5 میلیارد ریال به کمیته امداد تعلق دارد.

وی افزود: در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان از محل اعتبارات خوداشتغالی 950 میلیون ریال اعتبار برای پرداخت به 12 نفر به تصویب اعضاء رسید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه ادامه داد: مشخصه اصلی تحقق برنامه‌های اشتغال‌زایی تعامل و همکاری خوب دستگاه‌ها و مساعدت و همراهی بانک‌های عامل است که این تعامل و همراهی در بشرویه به خوبی وجود دارد.

انتهای پیام/69006/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول