اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون خراسان‌رضوی مطرح کرد:

تحقق هدف‌گذاری 54 درصدی فرصت شغلی در 8 ماهه امسال

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون خراسان‌رضوی گفت: تکالیف اداره‌کل تعاون در برنامه پنجم سالانه 80 هزار فرصت شغلی و هدف‌گذاری 150هزار فرصت شغلی بوده که 54 درصد این هدف‌گذاری در هشت ماهه امسال در خراسان رضوی محقق شده است.

تحقق هدف‌گذاری 54 درصدی فرصت شغلی در 8 ماهه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر لبافی بعدازظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان خراسان رضوی اظهار کرد: عمده مباحث مطرح شده در کارگروه اشتغال حفظ و کارآیی کار، بهبود فضای کسب و کار، سند توسعه اشتغال، بنگاه‌های اقتصادی، مشاغل خورد و مشاغل خانگی است.

وی ادامه داد: در حوزه مشاغل خانگی 198 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 55 هزار و 442 نفر آنها برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته 126 میلیارد تومان بانک‌ها برای مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت کرده‌اند و امسال نیز 155 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی بوده است.

لبافی تصریح کرد: تکالیف اداره‌کل تعاون در برنامه پنجم سالانه 80 هزار فرصت شغلی و هدف‌گذاری 150 هزار فرصت شغلی بوده که 54 درصد این هدف‌گذاری در هشت ماهه امسال محقق شده است.

وی یادآور شد: 30 هزار فرصت شغلی در بخش مسکن ایجاد و برای 126 نفر سرمایه‌گذار خارجی پروانه‌کار صدور و تمدید شده است.

در ادامه محمدحسن واحدی، معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی در ارتباط با کارگروه گردشگری بیان داشت: کارگروه گردشگری چهار جلسه و هشت مصوبه از روز ابلاغ داشته است و یکی از مصوبات کارگروه گردشگری، شناسایی روستاهای جذب گردشگر است که در این راستا 37 روستا شناسایی شده است.

وی عنوان کرد: ستاد جذب گردشگران خارجی 7.5 میلیون جذب گردشگر داشته که 1.5 میلیون آن به خراسان‌رضوی تعلق دارد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی در پایان ابراز داشت: پارک تربت حیدریه به عنوان منطقه نمونه گردشگری تصویب شده و در هفته گردشگری بازارچه و نمایشگاه‌هایی در همین ارتباط برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70006/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول