اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

ایجاد بیش از هزار و 500 فرصت شغلی در دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: از 2 هزار و 412 فرصت شغلی که قرار بود در شهرستان دشتی ایجاد شود، یک‌هزار و 604 مورد محقق شده است.

ایجاد بیش از هزار و 500 فرصت شغلی در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سیدعلی هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان دشتی اظهار داشت: تاکنون 66 درصد از تعهدات کارگروه اشتغال دشتی ثبت سامانه رصد شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی از 200 سهمیه‎ اشتغال تعهدی خود برای 449 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

فرماندار دشتی از تمام دستگاه‎های متولی خواست پیگیر اجرای طرح‎های اولویت‎دار شهرستان دشتی باشند.

وی با تأکید بر عمل کردن دستگاه‎ها به تعهدات اشتغال‌زایی خود بیان کرد: دستگاه‎های اجرایی تلاش بیشتری برای ثبت تعهد دستگاه خود در سامانه رصد اشتغال داشته باشند.

هاشمی با اشاره به مشاغل خانگی یادآور شد: از 831 پرونده مشاغل خانگی 268 پرونده تکمیل و به بانک‎های عامل ارسال شده است.

وی افزود: در همین زمینه توسط بسیج سازندگی شهرستان دشتی مبلغ 300 میلیون تومان اختصاص یافته است که از 60 نفر سهمیه تاکنون 32 نفر تشکیل پرونده داده‎اند و این پرونده‎ها تحویل بانک عامل داده شده است.

فرماندار دشتی با اشاره به مانده اعتبار سال 84 تا 88 از محل سرمایه در گردش بنگاه‎های اقتصادی زودبازده خاطرنشان کرد: مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون تومان در این زمینه وجود دارد که 3 میلیارد و 600 میلیون تومان آن برای 73 طرح دام و مرغداری، 43 طرح آب و خاک و خرید 12 دستگاه تراکتور در کارگروه اشتغال به تصویب رسیده است.

هاشمی از تمام دستگاه‎های متولی در بخش‎های مرکزی، کاکی و شنبه خواست نسبت به تکمیل پرونده‎های مشاغل خانگی و ارسال به بانک‎های عامل برای جذب سهمیه خود اقدام کنند.

نماینده عالی دولت دهم در دشتی تصریح کرد: با توجه به اینکه تسهیلاتی در اختیار متقاضیان قرار می‏گیرد متعلق به تمام مردم است بانک‏ها باید نسبت به طرح‎های درخواستی ضمن تسریع در کار، نظارت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/66001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول