اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندارنظرآباد:

7000 فرصت شغلی در نظرآباد ایجاد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد گفت: در سال‌جاری و با تلاش مسئولان در بخش‌های مختلف 7000 فرصت شغلی در نظرآباد ایجاد شد.

7000 فرصت شغلی در نظرآباد ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سید ابراهیم کساییان ظهر امروز در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: سهم نظرآباد در ایجاد اشتغال 9 هزار و 609 فرصت شغلی بود که با تعامل و تلاش مسئولان در بخش‌های مختلف در سال‌جاری 7000 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه این تعداد فرصت شغلی هم‌اکنون ایجاد و در سامانه رصد به ثبت رسیده است، افزود: تلاش برای توسعه اشتغال و رفع بیکاری نباید با این تعداد شغل ایجاد شده به پایان برسد بلکه باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود گامی اساسی در جهت برطرف کردن و ریشه‌کنی این معضل در این شهرستان برداشته شود.

کساییان با اعلام اینکه جمعیت جوان این شهرستان رو به رشد بوده و باید دغدغه‌های اشتغال را از جلوی پای خانواده‌ها و جوانان برداشت تأکید کرد: در این راستا باید تلاش مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی دو چندان شود.

وی افزود: این کار با هدف ایجاد رضایت خداوند و برطرف شدن مشکلات مردم به ویژه جوانان انجام می‌شود.

به گزارش فارس در نظرآباد، طی مراسمی نیز در این کارگروه از رئیس گروه برنامه‌ریزی فرماندار، ادارات صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران که نقش موثری در ایجاد اشتغال داشتند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2302/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول