اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام خمینی تنگستان خبر داد

رشد 500 درصدی جمع‌آوری زکات در تنگستان

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان تنگستان از رشد 500 درصدی جمع‌آوری زکات در 9 ماهه ابتدایی سال در کمیته امداد تنگستان خبر داد.

رشد 500 درصدی جمع‌آوری زکات در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا سمیری ظهر امروز در نشست شورای اداری کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: که در 9 ماهه سال‌جاری مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون ریال زکات نقدی و جنسی توسط این دبیرخانه جمع‌آوری شده است.

وی افزود: این کمک‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله معیشت، فرهنگی، مسکن و درمان و سایر نیازهای خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند و در پروژه‌های عام‌المنفعه از جمله تکمیل حسینیه، مسجد و احداث پارک ورزشی و تفریحی جوانان هزینه شده است.

سمیری گفت: زکات جمع‌آوری شده 9 ماه سال‌جاری نسبت به سال گذشته 500 درصد رشد داشته است.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان گناوه نیز در این نشست از بازدید از 30 خانوار طرح نظام آموزشی کمیته امداد گناوه خبر داد.

علیپور اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظام جامع آموزش خانواده، مشاورین دینی و خانواده همکاران ما در کمیته امداد گناوه ضمن بازدید از 30 خانواده مددجو آموزش حضوری را با آنان انجام دادند.

وی افزود: همچنین 70 جلسه مشاوره فردی، دو جلسه مشاوره گروهی و سه کارگاه آموزشی برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی نیز گفت: در 9 ماهه سال 91 نزدیک به 17 میلیارد ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

احمدرضا بحرینی اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان دشتی چهار هزار و 13 خانوار و تعداد 10 هزار و 58 نفر تحت حمایت دارد.

وی افزود: کمیته امداد علاوه بر پرداخت مستمری، در زمینه اشتغال، وام، دانش‌آموزی و دانشجویی، بیمه و درمان، جهیزیه و کمک‌های موردی به این خانواده‌ها مساعدت می‌کند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول