اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رباط کریم خواستار شد

تبیین نقش قیام 19 در تحقق انقلاب اسلامی برای نسل جوان

خبرگزاری فارس: امام جمعه رباط کریم گفت: کارشناسان و افراد خبره باید نقش قیام 19 ملت ایران به ویژه مردم غیور و ولایی قم را در تحقق انقلاب اسلامی برای نسل جوان به درستی تبیین کنند.

تبیین نقش قیام 19 در تحقق انقلاب اسلامی برای نسل جوان

حسینعلی محمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مبارزات انقلابی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) دارای فراز و نشیب‌های مختلفی بود، اما حرکت انقلابی ملت ایران از 15 خرداد 42 تا 22 بهمن 57 به طور مستمر ادامه داشت.

وی تصریح کرد: رفتارهای ضد دینی و ضد مردمی حکومت منفوری و دست‌ نشانده پهلوی به صورتی بود که هر روز میان این رژیم فاسد با ملت ایران فاصله بیشتری ایجاد و از سوی دیگر همگرایی و وحدت ملت ایران با روحانیت معظم تقویت می‌شد.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم افزود: سران رژیم پهلوی همواره از رابطه عمیق ملت ایران با روحانیت معظم به ویژه مراجع اعظام تقلید بی‌اطلاع و از درک این مهم که ملت ایران تمام امور زندگی خود را بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و راهنمایی‌های مراجع اعظام تقلید انجام می‌دهند، عاجز بودند.

محمدی‌نژاد افزود: در این میان توهین بی‌سابقه و هتاکی زشت و سخیف به ساحت مقدس امام خمینی (ره) در نوزدهم دی ماه و انتشار یک مطلب موهون در روزنامه‌ اطلاعات ملت ایران را به این نتیجه رساند که حکومت پهلوی اصلاح‌شدنی نیست.

وی تاکید کرد: به طور قطع قیام 19 دی مردم قم به پشتوانه ولایت نقش تاثیرگذاری در انقلاب اسلامی داشته است که باید از سوی کارشناسان برای نسل جوان به درستی تشریح و تبیین شود.

محمدی‌نژاد در پایان اظهار داشت: اهمیت کار فوق در این است که رابطه عمیق ملت ایران با ولایت را نشان داده و نقش رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی را به درستی روشن می‌کند.

انتهای پیام/2302/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول