اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتزاع و انتقال صندوق فولاد به تأمین اجتماعی

حقوق بازنشستگان فولاد منطبق با حقوق جدید محاسبه شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: با انتزاع و انتقال صندوق فولاد به تأمین اجتماعی و طی شدن برخی از مراحل قانونی حقوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور باید براساس تطبیق حقوقی جدید و افزایشات حقوقی محاسبه شود.

حقوق بازنشستگان فولاد منطبق با حقوق جدید محاسبه شود

مجید منصوری بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برطرف شدن مشکلات موجود در راستای پرداخت بازنشستگان صندوق فولاد کشور اظهار کرد: در حال حاضر 80 هزار نفر بازنشسته در این صندوق وجود دارند که نیمی از اعضای صندوق بازنشستگی فولاد از استان اصفهان هستند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس به صورت جدی و مستمر پیگیری‌های لازم را در راستای رسیدگی به مطالبات قانونی بازنشستگان صندوق فولاد کشور انجام می‌دهند و در حال حاضر برطرف شدن مشکلات موجود در زمینه وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد دغدغه اکثر نمایندگان مجلس شده است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسات متعددی با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر اقتصاد و دارایی در راستای رسیدگی به وضعیت صندوق فولاد کشور برگزار شده است، تصریح کرد: اقدامات قانونی و اجرایی نیز در راستای نقل و انتقال این صندوق به سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه با انتقال صندوق فولاد به سازمان تأمین اجتماعی 13 هزار میلیارد تومان سهام باید به منظور پرداخت بدهی‌های صندوق فولاد از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شود، ادامه داد: این نقل و انتقالات براساس ماده 59 قانون بودجه امسال باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

منصوری بیدکانی تاکید کرد: با انتزاع و انتقال صندوق فولاد به تأمین اجتماعی و طی شدن برخی از مراحل قانونی حقوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور باید براساس تطبیق حقوقی جدید، افزایش پایه حقوقی و موارد قانون بودجه کل کشور محاسبه و پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام مراحل قانونی نباید مشکلی در راستای پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور ایجاد شود، افزود: هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی باید برای تعیین مدیریت صندوق فولاد که به این سازمان واگذار شده است جلسه‌ای را برگزار کنند.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول