اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس:

مشکل حقوق بازنشستگان البرز مرکزی حل شد/ به دنبال تعویض مسئولان نبودم

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش 2 نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کارکنان البرز مرکزی گفت: مشکل حقوق بازنشستگان البرز مرکزی سوادکوه حل شده است.

مشکل حقوق بازنشستگان البرز مرکزی حل شد/ به دنبال تعویض مسئولان نبودم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، کمال علیپور صبح امروز در حاشیه تعدادی از مردم سوادکوه در جمع خبرنگاران به بیان فعالیت‌های هفت ماهه خود در مجلس شورای اسلامی پرداخت و یادآور شد: صداقت در رفتار، گفتار و عمل را در اولویت فعالیت‌های خود برای خدمت به مردم قرار دادم.

وی به یکی از قول‌های خود برای حضور مسئولان کشوری در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: شش وزیر یا معاون وزیر را برای بررسی وضعیت حوزه انتخابیه و زمینه‌سازی ارتقای شاخص‌ها و حقوق حوزه انتخابیه به سوادکوه، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ آوردم.

نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر محرومیت‌زدایی در شهرستان سوادکوه گفت: در طول فعالیت شش ماهه کاری خود، حدود 50 روز کاری را در سوادکوه گذراندم.

وی به ایجاد سه دفتر خود در حوزه انتخابیه با هدف رسیدگی به امور جاری اشاره و خاطر نشان کرد: به دلیل حجم کاری و گستردگی فعالیت‌ها قادر به پاسخگویی به همه تلفن‌ها نیستم و حضور مداوم در حوزه انتخابیه بیشتر از پاسخگویی به تلفن ثمربخش خواهد بود.

علیپور به ارزیابی از مسئولان مختلف ادارات و نهادها اشاره و با تاکید بر وظیفه نظارتی خود گفت: به دنبال تعویض مسئولان نبودم و دخالت جدی اجرایی هم نداشتم و باید به مسئولان وقت داد و ارزیابی کرد و اگر موفق عمل نکرد باید با هماهنگی مسئول بالادست نسبت به تعویض مشاوره داد و از حق نمایندگی خود استفاده کرد.

این نماینده مجلس به حضور خود در کمیسیون عمران اشاره و با بیان اینکه نماینده قوه مقننه در شورایعالی شهرسازی و معماری است، افزود: برای دفاع از حقوق مردم حوزه انتخابیه از اهرم‌های مختلف استفاده خواهم کرد.

عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی به تلاش خود و نماینده دیگر سوادکوه در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل حقوق کارگران البرز مرکزی اشاره و یادآور شد: مشکل مزمن حقوق بازنشستگان البرز مرکزی سوادکوه حل شده و برای اجرایی شدن کک‌سازی که با تلاش نمایندگان سابق به مراحلی رسیده بود در حال حاضر به مناقصه رسیده است و مدیر جدید کارخانه کک‌سازی هم تعیین شده است.

انتهای پیام/86015/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول