اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا آغاز می‌شود

جشنواره قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» در اهواز

خبرگزاری فارس: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نخستین جشنواره قصه‌گویی استانی«مرثیه‌ای برای خورشید» را صبح فردا در اهواز برگزار می‌کند.

جشنواره قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، عبدالنبی شاکریان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اعلام این خبر گفت: 20 قصه‌گوی برتر کانون استان قصه‌های خود را با موضوع عاشورا و قیام امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در نخستین جشنواره قصه‌گویی استانی«مرثیه‌ای برای خورشید» بازگو خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره ساعت 9 صبح، 13 دی ماه در سالن آمفی‌تئاتر کانون شماره یک اهواز آغاز به‌کار می‌کند، افزود: داوری این جشنواره به دو مربی قصه‌گوی کانون استان که در جشنواره‌های مختلف قصه‌گویی استانی و کشوری رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند و یک کارشناس مسئول فرهنگی استان که سابقه داوری جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد واگذار شده است.

شاکریان در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را انتقال اهداف و ارزش‌های قیام امام حسین (ع) و شناساندن قیام عاشورا به زبان کودکانه و در قالب قصه به نسل کودک و نوجوان عنوان کرد و یادآور شد: این جشنواره ابتدا به صورت کتابخانه‌ای سال 1389 در کانون مرکز شماره 5 اهواز اجرا شد. سال بعد با توجه به استقبال مربیان کانون مراکز اهواز و ملاثانی این برنامه به صورت حوزه‌ای برگزار گردید و امسال نیز این جشنواره به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است، به یاری خداوند متعال این جشنواره را در سال‌های آینده نیز ادامه خواهیم داد. 

انتهای پیام/72004/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول