اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود

افزایش 50 هزار عددی ظرفیت تلفن ثابت در خوزستان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات خوزستان گفت: تا پایان سال‌جاری 50 هزار عدد تلفن ثابت به ظرفیت شبکه مخابرات این استان افزوده خواهد شد.

افزایش 50 هزار عددی ظرفیت تلفن ثابت در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، عبدالرحمان حری در مراسم تودیع و معارفه رئیس شرکت مخابرات هندیجان اظهار داشت: خوزستان یکی از جنوبی‌ترین استان‌های کشور بوده که با تلاش بسیار توانسته است بیش از یک میلیون تلفن را در اختیار مشترکان خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت در موضوع ADSL و دیتای خانگی نیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند بهترین سرویس‌ها را به مشترکان خود ارائه دهد.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات خوزستان خاطرنشان کرد: اکنون این شرکت توانایی اعطای خدمات ADSL به 60 هزار مشترک را داشته و این در حالی است که توانایی خوبی در ارائه این خدمات دارد.

وی ادامه داد: مخابرات خوزستان 100 هزار پست را با استفاده از آخرین متد و تکنولوژی در سطح استان نصب کرده تا بتواند خدمات ارزنده‌ای با کیفیت بالا را به متقاضیان و مشترکان سرویس‌های خود دهد.

حری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: مخابرات استان خوزستان در ابتدای سال‌جاری قریب به 40 هزار تلفن ثابت را به ظرفیت خود در سطح استان افزوده و تا پایان سال‌جاری نیز 50 هزار عدد تلفن ثابت دیگر نیز به ظرفیت خطوط خود می‌افزاید.

وی در پایان از تخفیف 50 درصدی ثبت‌نام برای مشترکان جدید خبر داد و گفت: این تخفیف برای متقاضیانی خواهد بود که تلفن ثابت و دیتای خانگی ADSL را همزمان و با یکدیگر تقاضا دهند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات غلامعباس خزائلی تقدیر و شاهپور یاوری به عنوان رئیس جدید مخابرات شهرستان هندیجان معرفی و منصوب شد.

انتهای‌پیام/72003/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول