اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی

رئیس جدید مخابرات بروجرد معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی تودیع و معارفه رئیس مخابرات بروجرد در اداره مخابرات این شهرستان برگزار شد.

رئیس جدید مخابرات بروجرد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس مخابرات بروجرد اظهار داشت: بروجرد از نظر نیروی انسانی دارای توانایی‌های بسیار خوبی است که باید از این افراد برای بالا بردن کیفیت مخابرات استفاده کرد.

مسیب قبادیان بیان کرد: شرکت مخابرات استان لرستان خدمات خوبی را از همه نظر ارائه داده است و مخابرات در دو سال اخیر پیشرفت‌های زیادی کرده است.

در ادامه این مراسم رئیس سابق مخابرات بروجرد گفت: بزرگ‌ترین سرمایه مخابرات، نیروهایی هستند که شبانه‌روز در تلاش هستند تا ارتباطات بین مردم برقرار باشد.

منوچهر گودرزی اظهار داشت: باید تلاش‌های لازم را انجام دهیم تا بتوانیم در زمینه ارتباطات به جایگاه مناسب و بالایی برسیم.

وی تصریح کرد: ارتباطات امروز در زندگی مردم وارد شده است و نیروهای مخابرات تلاش دارند که هیچ گونه اختلالی در روابط تلفنی پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار فارس در بروجرد، در این مراسم از خدمات و زحمات منوچهر گودرزی رئیس سابق قدردانی و  غلامرضا فلاحی به عنوان رئیس جدید مخابرات بروجرد معرفی شد.

انتهای پیام/2304/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول