اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت شش روز

خطوط تلفن‌های ثابت در شهرستان دزفول همچنان قطع است

خبرگزاری فارس: پس از گذشت شش روز از بارندگی اواخر هفته گذشته که باعث جاری شدن سیل در شهرستان دزفول شد بخش‌هایی از این شهرستان با مشکل قطع خطوط تلفن مواجه هستند.

خطوط تلفن‌های ثابت در شهرستان دزفول همچنان قطع است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، بسیاری از مردم دزفول با برقراری تماس با دفتر خبرگزاری فارس از قطع شش روزه خطوط تلفن خود در مرکز تلفن فردوسی این شهرستان گلایه کردند.

براساس این گزارش، قطعی خطوط تلفن از زمانی آغاز شد که سیلاب به خطوط تلفن در این شهرستان خسارت وارد کرد و بسیاری از خطوط در این مرکز با قطعی مواجه شده است.

براین اساس، مراجعات و پیگیری‌های زیادی برای رفع این مشکل انجام شده است ولی تاکنون این مراجعات به نتیجه نرسیده و مسئولان نیز در حل مشکل درماندند.

بر اساس این گزارش، در منطقه‌ای که مرکز مخابرات فردوسی قرار دارد مشکلات زیادی برای کسبه بازار، مراکز اطلاع‌رسانی و دستگاه‌های اجرایی به وجود آمده است.

بر این اساس، پیگیری‌های خبرنگار فارس در شهرستان دزفول برای برطرف شدن این مشکل از مسئولان شهرستانی تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیل در اواخر هفته گذشته در شهرستان دزفول باعث تخریب سه باب منزل و وارد شدن خسارت‌هایی به اموال عمومی و کشاورزی شد.

انتهای پیام/72006/ر10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول