اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد

مشکلات مخابراتی بوشهر در زمان بحران‌های طبیعی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در زمینه ارتباطات مخابراتی در زمان بحران‌های طبیعی مشکلاتی دارد که باید برطرف شود.

مشکلات مخابراتی بوشهر در زمان بحران‌های طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در نشست کارگروه حمل و نقل و سوانح رانندگی در استان بوشهر اظهار داشت: در زمان بحران‌های طبیعی ارتباطات از طریق موبایل و بی‌سیم انجام می‌شود که در هر دو روش مشکلاتی در سطح استان بوشهر داریم.

وی افزود: در زمان قطع برق هم برای استفاده از دستگاه‌های بی‌‌سیم مشکلاتی داریم که متولیان امر برای حل این مشکلات باید اقدام کنند.

معاون استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه در زمان بحران‌های طبیعی در استان باید ارتباط بین مدیران و تیم‌های امدادی به‌خوبی برقرار شود دستگاه‌های بی‌سیم باید تجهیز شده باشند.

رستمی در ارتباط با پایگاه‌‌های اورژانس جاده‌ای و هلال احمر اضافه کرد: در نقشه استان بوشهر باید تعداد و فاصله پایگاه‌های موجود مشخص و حداکثر فاصله معقول 30 تا 40 کیلومتر باشد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: جای تأسف است که در فاصله 30 کیلومتری مرکز استان در سه راهی چغادک بیشترین تصادفات رخ می‌دهد، اداره راه و شهرسازی موظف است پل عابر پیاده در این محل را ساماندهی کند.

وی بیان کرد: در اولین فرصت مدیرکل دفتر فنی به همراه مدیران مرتبط از محل بازدید کنند تا در این هفته تصمیم لازم برای ساماندهی این محور گرفته شود.

رستمی در مورد تخلفات موتورسیکلت‌ها گفت: در برخی موارد باید سخت‌گیری بیشتری برای برخورد با موتورسواران صورت گیرد تا شاهد کاهش تصادفات موتورسیکلت‌ها باشیم.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: ایجاد پل هوایی روبه‌روی بیمارستان شهدای خلیج فارس از الزاماتی است که باید توسط شهرداری و کنارگذر همین مسیر نیز توسط راه و شهرسازی انجام شود.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول