اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار سراب

مخابرات، ثبت و اسناد و راه‌ و شهرسازی تذکر گرفتند

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب به مخابرات، ثبت و اسناد، راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد نسبت به حل مشکلات ایجاد شده در این شهرستان تذکر داد.

مخابرات، ثبت و اسناد و راه‌ و شهرسازی تذکر گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، مسعود سعادتی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان سراب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای شورای اداری سراب در خدمت به مردم، با اشاره به مشخص بودن وظایف مدیران طبق چارت سازمانی به برخی بازدیدهای افراد غیرمسئول از ادارات اشاره کرد و اظهار کرد: اخیراً هر چند به طور خیلی کم و محدود مشاهده شده است که برخی افراد که هیچگونه مسئولیتی در شهر ندارند شال و کلاه کرده و به سراغ مدیران برخی ادارات رفته و از آنها خواسته‌اند که از پروژه یا طرحی بازدید کنند.

فرماندار سراب گفت: هر چند که این موارد خیلی اندک بوده ولی همین تعداد کم نیز جای تامل است و اگر بعد از این مدیر اداره‌ای چنین اجازه‌ای به افراد فاقد مسئولیت در شهرستان برای دخالت در امور اداری اداره خود یا اجازه بازدید دهند و یا آنها را در بازدید همراهی کنند، مورد مواخذه قرار گرفته و با آنها برخورد خواهد شد.

سعادتی با گلایه از عملکرد برخی ادارات در شهرستان سراب در برخی موارد محدود و خاص از عملکرد اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سراب در بحث واگذاری اسناد اراضی کشاورزی نارضایتی کرد و افزود:  بحث واگذاری اسناد به اراضی کشاورزی مشکل‌ساز شده و در کنار آن نحوه برخورد پرسنل اداره ثبت اسناد با مراجعه کنندگان در این خصوص رضایت بخش نیست.

فرماندار سراب خواستار پیگیری رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در این خصوص شد.

سعادتی وضعیت ساختمان تعزیرات حکومتی شهرستان را نامناسب دانست و افزود: در جریان بازرسی اخیر از شهرستان این مورد به عنوان نقطه ضعف برای شهرستان سراب تلقی شد.

فرماندار سراب با اشاره به عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و قطع آن در برخی نقاط شهرستان سراب خواستار پیگیری مدیریت مخابرات سراب در این خصوص شد و افزود: برای حل این مشکل آماده همکاری و برگزاری جلسه هستیم و اگر نیاز به کمک استانی بود پیگیری کرده و کمک خواهیم کرد. 

سعادتی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در خصوص وضعیت زمین اهدایی به دانشگاه آزاد در شهر دوزدوزان تذکر داده و با توجه به نارضایتی اهالی آن شهر، خواستار تعیین تکلیف وضعیت آن شد.

فرماندار سراب به مدیر راه و شهرسازی شهرستان سراب در خصوص وضعیت راه‌های روستایی و همچنین زمین شهرک صنعتی مهربان با توجه به محدود شدن وسعت آن تذکر داد و خواستار اقدام عملی در این خصوص شد.

سعادتی با توجه به بررسی مرخصی و ماموریت مدیران ادارات، وضعیت عملکرد شهرداران به ویژه شهرداران شهرهای کوچک شهرستان را در این خصوص قابل تامل دانست و افزود: در برخی بررسی‌ها مشاهده می‌شود که ماموریت و مرخصی یک مدیر در یک سطح کاری هم‌طراز پنج برابر مدیر دیگر است که باید در این خصوص تجدیدنظر شود و بیشتر دقت کنند و مدیریت شایسته‌ای در این خصوص صورت گیرد و ماموریت و مرخصی دو روز در هفته باعث ایجاد مشکلاتی برای ارباب رجوع شده و در نتیجه باعث نارضایتی مراجعه کنندگان می‌شود. 

فرماندار سراب با تاکید بر پاسخ‌دهی در اسرع وقت به نامه‌های ارسالی به ادارات به ویژه نامه‌های ارسالی از استانداری، از عملکرد بانک‌ها گلایه شده و افزود: درخواست تشکیل جلسه شورای بانک‌ها در شهرستان سراب را داده‌ایم چرا که مردم در زمینه اخذ تسهیلات به ویژه در بحث تسهیلات مشاغل خانگی با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

سعادتی با اشاره به برگزاری همایش جذب سرمایه‌گذاری خارجی در اردیبهشت‌ماه از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداران خواست که طرح‌های خود در زمینه عمرانی، اقتصادی و گردشگری را در نخستین فرصت به دبیرخانه همایش در اداره صنعت، معدن و تجارت ارائه کنند.

وی در ادامه به عمل کردن به وعده داده شده در جلسه قبلی اشاره کرد و افزود: وعده داده بودیم که از مدیرانی که عملکرد موفقی در شش ماه گذشته داشته‌اند تجلیل کنیم و در این جلسه نیز به وعده خود عمل کرده و با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد ادارات مختلف، از مدیران موفق شهرستان تجلیل خواهیم کرد.

فرماندار سراب از داود رفیقی مدیر اداره صنعت، معدن، و تجارت، ابراهیم فرقانی مدیر جهادکشاورزی، محمود اصلان پرویز رئیس جمعیت هلال احمر، حسین امیدوار رئیس ثبت احوال، سعید خوشفکر مدیر شرکت گاز ناحیه سراب، ابراهیم کمالی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش و همچنین خانم‌ها افرادی و رستم‌زاده از فعالان اجتماعی بانوان به خاطر عملکرد موفقی که در شش ماه گذشته داشتند با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

انتهای پیام/60008‌/ز40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول