اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

قرارگیری 877 روستای آذربایجان غربی در مناطق برف‌گیر

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 877 روستای استان در مناطق برف‌گیر و سخت‌گذر قرار دارند.

قرارگیری 877 روستای آذربایجان غربی در مناطق برف‌گیر

علیرضا قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه شاهد قرارگیری 877 روستای آذربایجان‌غربی در مناطق برف‌گیر و سخت‌گذر هستیم که برای این منظور باید تمام عوامل راهداری در طول فصل زمستان همواره در آماده‌باش به سر ببرند.

وی با بیان اینکه زمستان امسال نیز عوامل راهداری همچون سال‌های گذشته در حالت آماده‌باش قرار دارند، افزود: زمستان امسال عملیات راهداری زمستانی در 369 روستا به صورت مستمر انجام شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به عملیات برف‌روبی انجام گرفته در سال جاری، خاطر نشان کرد: عملیات برف‌روبی در جاده‌های استان در سال جاری 9 میلیون و 500 هزار مترمکعب است.

این مسئول با اشاره به عوامل راهداری که در این زمینه فعالیت کرده‌اند، عنوان کرد: 530 راهدار در اجرای عملیات راهداری شرکت کرده‌اند.

قلی‌زاده با بیان اینکه در اجرای عملیات برف‌روبی شاهد نمک‌پاشی نیز هستیم، گفت: میزان نمک مصرفی در عملیات راهداری زمستانی امسال یک هزار تن و میزان ماسه به کار گرفته شده برای بازگشایی محورهای کوهستانی آذربایجان‌غربی یک هزار و 141 تن است.

وی با اشاره به تعداد ماشین‌آلات سبک و سنگین این استان در اجرای عملیات زمستانی، اذعان داشت: 483 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در این زمینه به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول