اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار کرمان:

شهدا معرفت بالایی به خدا داشتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان با اشاره به معرفت بالای شهدا به خدا گفت: ولایت‌مداری رزمندگان در دوران دفاع مقدس نشان داده شد.

شهدا معرفت بالایی به خدا داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، مهدی ابوالحسنی در هفتمین یادواره شهدا در شهرستان بافت با بیان اینکه هیچ‌کس مانند امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای شهدا را نشناخته است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، «شهدا مانند ستارگانی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند».

وی با بیان اینکه روزی می‌رسد که ما برای هر شهیدمان یک یادواره بگیریم، خاطرنشان کرد: ما در استان کرمان 6 هزار و 500 شهید داریم که اگر هر شهید را یک روز مورد مطالعه قرار دهیم، 20 سال طول می‌کشد.

ابوالحسنی با اشاره به معرفت بالای شهدا به خدا گفت: ولایت‌مداری در جنگ نشان داده ‌شد در آن زمان کافی بود فقط از ولایت یک سخن به گوش می‌رسید به محض رسیدن ندا اطاعت می‌شد.

علیرضا کاشانی رزمنده کربلای چهار نیز بیان داشت: در این همه، عملیات‌های جنگ تحمیلی و به ویژه در کربلای چهار و پنج رمز تقویت روحیه رزمندگان، توسل به اهل بیت(ع) و پیروی ولایت بود.

وی با بیان اینکه گفتار و نوشتار قادر به ترسیم کربلای چهار نیست زیرا نبرد در آب‌های اروند نبردی سخت و طاقت‌فرسا و ناممکن بود که به دست دوستان خدا ممکن شد، ابراز داشت: پس از 14 روز پس از عملیات کربلای چهار، عملیات بزرگ کربلای پنج آغاز شد که 70 روز بدون وقفه ادامه داشت.

انتهای پیام/80024/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول