اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس :

واقعیات زندگی شهدا در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر واقعیات زندگی شهدا در جامعه نهادینه شود، این کشور به جامعه‌ای آرمانی برای ظهور حضرت بقیه‌الله (عج) تبدیل می‌شود.

واقعیات زندگی شهدا در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای سعدآباد اظهار داشت: راه و مسیری که شهدا برای ما تبیین کرده‌اند، راهی است که از طریق آن می‌توانیم به رشد و کمال برسیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسیری که شهدا برای امروز ما به ودیعه گذاشتند، نقشه راهی برای حراست و پاسبانی آرمان‌های اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما باید به این مسیر تمسک جوییم.

موسوی‌نژاد با تاکید بر آنکه شهدا در اوج گمنامی به خدا رسیدند، بیان داشت: تاریخی که امروز از شهدا در اختیار نسل جوان ما قرار دارد پر از مستندات زنده است و باید با هم‌نشینی با خانواده شهدا به درک دقیق و جامعی از این حقایق و واقعیات دست یابیم.

وی اضافه کرد: اگر واقعیات زندگی شهدا در جامعه ما نهادینه شود جامعه ما به جامعه‌ای آرمانی برای ظهور حضرت بقیه‌الله (عج) تبدیل می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: اگر فرهنگ شهدا در جامعه حاکمیت یابد، تمامی مشکلاتی که امروز در سطوح مختلف جامعه و مجامع سیاسی شاهد آن هستیم، برطرف می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فقر جامعه امروز فقر مالی، اعتباری و اقتصادی نیست، بلکه امروز فقر فرهنگ ایثارگری و شهادت بر جامعه ما چیره شده است.

موسوی‌نژاد گفت: اگر تمامی نمایندگان مجلس و مدیران و مسئولان اجرایی کشور در تمامی سطوح توجه خود را به فرهنگ ایثار و شهادت معطوف کنند، وضعیت جامعه امروزی بهبود می‌یابد و به جامعه آرمانی نزدیک می‌شویم.

وی تاکید کرد: امروز اگر منیت‌ها، خواسته‌ها و منافع شخصی را کنار بگذاریم شاهد جامعه‌ای ارزش‌مدار خواهیم بود و چنین جامعه‌ای رشد خواهد کرد.

موسوی‌نژاد گفت: تمام افتخارات و موفقیت‌های امروز مرهون شهدا و ایثارگران است و باید یاد و نام این عزیزان را گرامی بداریم.

انتهای پیام/2451/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول