اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد تالش:

تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تلاش جدی در ساختار فرهنگی جامعه را مورد تاکید قرار داد.

تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام خوشحال در جلسه ترویج فرهنگ و شهادت و ایثار در محل بنیاد امور شهید و ایثارگران تالش، اظهار کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، ستارگانی هستند که در آسمان ایران اسلامی می‌درخشند و با خون پاکشان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به تصویر کشیدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تالش با اشاره به وصایای شهیدان، گفت: تمام شهدای ایران اسلامی بر حراست از کیان اسلامی و حمایت و پیروی از مقام عظمای ولایت تاکید داشتند.

وی کوتاهی در انجام وظایف را کوتاهی در برابر خون شهدا دانست و تصریح کرد: اگر امروز در انجام تکالیف محوله، کوتاهی کنیم در برابر خدا، ائمه معصومین(ع) و در برابر خون پاک شهدا مسئول هستیم.

به گزارش فارس، برگزاری نمایشگاه ملی شهدا در سالن اداره آموزش و پرورش، مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع «نخستین شهید فرهنگی انقلاب شهید ابراهیم جعفری» توسط اداره آموزش و پرورش تالش، برگزاری مسابقات ورزشی ایثارگران و غبارروبی و عطرافشانی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در ایام دهه فجر از جمله مصوباتی بود که در جلسه مذکور به تصویب رسید.

انتهای پیام/84001/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول