اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه بهبهان:

ترور دانشمندان ایران اسلامی نشانه عجز دشمن است

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه بهبهان گفت: ترور دانشمندان ایران اسلامی به دست منافقان کوردل نشانه عجز و ناتوانی دشمن است.

ترور دانشمندان ایران اسلامی نشانه عجز دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران با اشاره به سالروز شهادت هویزه اظهار کرد: نام هویزه همواره یادآور شهدای این شهر و شهدای دانشجو است که در آن روز با رهبری شهید حسین علم‌الهدی نقطه عطفی را در تاریخ هشت سال دفاع مقدس رقم زدند.

وی تصریح کرد: باید با بیان خاطرات ناگفته و آشکار شدن لایه‌های پنهان این رویداد تلخ که محصول تفکر غلط و خائنانه بنی‌صدر در طرد نیروها انقلابی و مردمی بوده و به شهادت جمعی از بهترین فرزندان این ملت انجامید، گرد فراموشی از چهره این حماسه بی‌نظیر زدوده شود و مردم عزیز کشورمان بیش از پیش با ابعاد مختلف آن آشنا شوند.

امام جمعه بهبهان به اجرای توطئه کشف و حذف حجاب توسط رضاخان اشاره کرد و با بیان اینکه این یک توطئه بزرگ برای ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: کشف حجاب یا به عبارت بهتر حذف حجاب در ایران به دست رضاشاه به مرحله اجرا درآمد، بدون اینکه آنها این موضوع را مد‌نظر داشته باشند که در فرهنگ دینی و اسلامی کشور ما حجاب و عفاف از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده و هرگز کسی نمی‌تواند حتی کوچکترین مقداری از این اهمیت کم کند. 

وی اضافه کرد: زنان در جریان کشف حجاب رضاخانی مقاومت آگاهانه‌ای از خود نشان دادند همانطور که در بعد از پیروزی انقلاب نیز در صحنه‌های مختلف حضور داشته و امروز نیز در سنگرهای علم و دانش و مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی حضور دارند که این‌ها همه به برکت انقلاب اسلامی و رهبری مرجعیت دینی است.

ابوعلی در ادامه سخنان خود به روز وقف نیز اشاره داشت و با تاکید بر اینکه وقف حاصل اراده مردم با ایمان بوده و باید این روحیه در جامعه احیا شود، اظهار کرد: وقف چشمه همیشه جاری است که هیچ‌گاه خشک نمی‌شود و انسان با وقف خود را بیمه می‌کند، از این رو باید مردم با اثرات دنیوی و اخروی وقف آشنا شده و در این راه با ارزش قدم بردارند.

وی در پایان با گرامیداشت شهدای هسته‌ای به خصوص شهید مصطفی احمدی‌روشن خاطرنشان کرد: دشمنان در همه صحنه‌های جنگ‌های سخت و نرم از ملت شکست خورده و ترور دانشمندان به دست منافقان کوردل، تنها نشانه عجز و ناتوانی آنان در مقابل ایران اسلامی است.

انتهای پیام/72003/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول