اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

یادواره شهدای «چناران» رودهن برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دماوند و شمار کثیری از مردم، یادواره شهدای روستای «چناران» رودهن برگزار شد.

یادواره شهدای «چناران» رودهن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بخشدار رودهن پیش‌ازظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: شهدا، حق زیادی بر گردن مردم این مرز و بوم اسلامی متعلق به امام عصر(عج) دارند؛ از این رو، باید در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی با اشاره به وقایع فتنه سال 88 یادآور شد: جریان فتنه برنامه‏های خود را براساس قشون‏کشی‏های خیابانی از قبل طراحی کرده بود.

طاهرخانی اضافه کرد: بدین ترتیب، خودباختگان داخلی با کمک و همراهی مزدوران خارجی و استکبار جهانی برنامه‏های خود را پیاده کردند.

بخشدار رودهن افزود: در حین بروز این حوادث، رهبر فرزانه انقلاب پیام خود به فتنه‏گران را اعلام فرمودند که اگر شما به نحوه و نتایج برگزاری انتخابات اعتراض دارید، می‏توانید آن را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنید.

وی ادامه داد: اما با تأسف، این جماعت نادان به اردوکشی‏های خیابانی خود ادامه دادند و در مقاطع زمانی مختلف به رفتارهای ناپسندی دست زدند.

طاهرخانی اضافه کرد: این رفتارهای شنیع تا به آنجا ادامه داشت که پرچم‏های سید و سالار شهیدان بار دیگر از سوی فتنه‏گران به آتش کشیده شد.

بخشدار رودهن افزود: حضور حماسه‏گونه دیگری از سوی امت شریف، ولایی و انقلابی ایران اسلامی این بار در عرصه 9 دی به صورت خودجوش مقابل توطئه دشمنان کارگر افتاد.

وی ادامه داد: این امت همچون سیلی خروشان بر مواضع خصمانه دشمنان اسلام و انقلاب تاختند و بار دیگر عشق خود را به رهبر فرزانه انقلاب و جایگاه رفیع ولایت فقیه نشان دادند.

انتهای پیام/67009/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول