اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

یادواره امیر سرلشگر خلعتبری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سومین یادواره شهید خلبان خلعتبری با حضور مسئولان کشوری، لشگری و استانی امروز پنج‌شنبه در رامسر برگزار می‌شود.

یادواره امیر سرلشگر خلعتبری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، سومین یادواره شهید خلبان خلعتبری با حضور مسئولان کشوری، لشگری و استانی امروز پنج‌شنبه در رامسر برگزار می‌شود که در آن پیام سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی مقام معظم رهبری قرائت می‌شود.

سومین یادواره امیر سرلشگر خلبان حسین خلعتبری و 268 شهید شهرستان رامسر با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، محمدشریف ملک‌زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علی نیکزاد وزیر راه و مسکن و شهرسازی و مجید نامجو وزیر نیرو در مصلی جوادالائمه (ع) رامسر برگزار می‌شود.

از دیگر مهمانان این مراسم محمد فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی و علی‌اکبر محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور است.

پروژه‌های فرودگاه و تصفیه‌خانه رامسر از نخستین بازدیدهای این مسئولان بوده و همچنین مصلای جواد الائمه رامسر که با هزینه‌ای بیش از 7 میلیارد ریال بازسازی و بهسازی شد با حضور مسئولان کشوری، لشگری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

پرده‌برداری از تابلو سایت پدافند هوایی سماموس که به نام شهید خلعتبری نامگذاری شده است و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نیروهای پدافند هوایی از دیگر برنامه‌های مسئولان در این سفر خواهد بود.

همچنین پیام سردار سرلشگر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی مقام معظم رهبری در این مراسم قرائت می‌شود.

به گزارش فارس، سومین یادواره امیر سرلشگر خلبان شهید خلعتبری 9 صبح پنج‌شنبه 14 دی ماه در مصلی جوادالائمه رامسر با حضور ویژه خانواده شهید خلعتبری و دیگر خانواده شهدای گلگون کفن رامسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول