اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حداد ‏عادل در گفت‏وگوی اختصاصی با فارس:

احساس تبعیض در استخدام‏ها ایجاد نشود / مردم کمی سختی‏ها را تحمل کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای کاهش وابستگی به نفت مردم باید کمی سختی‏ها را تحمل کنند، گفت: در عین حال، نباید در زمینه استخدام دولت احساس تبعیض به وجود آید.

احساس تبعیض در استخدام‏ها ایجاد نشود / مردم کمی سختی‏ها را تحمل کنند

غلام‏علی حداد ‏عادل در حاشیه مراسم اربعین حسینی(ع) شهر رودهن در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بالاخره استخدام دارای بار مالی است. عده زیادی در نهاد ریاست جمهوری منتظر استخدام هستند و آقای رئیس‌جمهور نیز می‏خواهد مشکل آنها را رفع کند.

حداد ‏عادل اضافه کرد: طبعاً رئیس‌جمهور در اقدامات خود باید طوری عمل کند که انتظار دیگرانی که خارج از نهاد ریاست جمهوری خدمت می‏کنند نیز برآورده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم هر کاری که رئیس‌جمهور انجام می‏دهد، طوری باشد که احساس تبعیض پیش نیاید.

*مردم برای کاهش وابستگی به نفت کمی سختی‏ها را تحمل کنند

به گفته نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، مجلس، دولت و کل نظام علاقه دارند که وابستگی بودجه به درآمد نفت کم شود.

حداد‏ عادل تصریح کرد: اما نکته حائز اهمیت در این میان، آن است که تا چه حد این آرزوها در عمل برآورده می‏شود.

وی اضافه کرد: امسال باید دید که دولت در لایحه بودجه چه انجام داده تا در مجلس نیز تلاش شود که وابستگی به نفت کم شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت نیز باید آماده باشند تا قدری تحمل کنند؛ بستن شیر نفت، توقف برخی عادت‏هاست که بعضی از سختی‏ها را به همراه دارد.

حداد ‏عادل تصریح کرد: ملت باید کمی سختی‏ها را تحمل کنند تا بتوانیم اقتصاد خود متحول کنیم؛ به‏ ویژه در این شرایط که تحریم‏ها نیز وجود دارد و باید به سمت اقتصاد مقاومتی پیش رفت.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول