اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

تأخیر نتایج استخدامی استانداری سلامت آزمون را سئوال برانگیز کرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از طولانی شد زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی استانداری گلایه کرد و این امر را غیرقابل توجیه دانست و گفت: طولانی شدن اعلام نتایج این آزمون سبب می‌شود تا مردم در سلامت آن شک کنند.

تأخیر نتایج استخدامی استانداری سلامت آزمون را سئوال برانگیز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم بازگشایی گلوگاه‌ها و گذرگاه‌های محلی در این کلان شهر اظهار کرد: گذرگاه‌های محلی نقش بسیار مهمی در روان سازی و روان‌بخشی ترافیک شهری دارد.

وی افزود: امروز گلوگاه‌ها و گذرگاه‌های محلی نقش خیابان را ایفا می‌کنند و با توجه به حجم ترافیک و تردد وسایل نقلیه، بازگشایی آنها ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: باید اجرای نهضت بازگشایی گلوگاه‌های محلی در مدیریت شهری اصفهان و افزایش اعتبارات این ردیف در بودجه سال آینده شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با افزایش اعتبارات ویژه ردیف بازگشایی گلوگاه‌ها، دست شهرداران مناطق برای آزادسازی آنها بازتر می‌شود.

نصراصفهانی از عدم توجه و پیگیری تذکرات و درخواست‌های اعضای این شورا از سوی برخی مسئولان شهرداری انتقاد کرد و گفت: موارد متعدد فرهنگی در جلسات علنی این شورا مطرح و درخواست شده اما هنوز از انجام یا عدم انجام آنها گزارشی به شورای اسلامی شهر ارسال نشده است.

وی خرید آثار فاخر هنرمندان اصفهانی و نگهداری آنها در قالب نمایشگاه را یکی از درخواست‌های خود از حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری بیان کرد و افزود: علیرغم تذکرات مکرر و اختصاص 600 میلیون تومان در بودجه سال گذشته و امسال، هنوز این مهم تحقق نیافته است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه لایحه ای برای کمک مدیریت شهری به کتاب‌فروشی‌ها را یکی دیگر از موضوعات اجرا نشده از سوی مسئولان این حوزه دانست و گفت: با گذشت دو سال از تصویب این طرح و علیرغم تذکرات زیاد، هنوز اقدام عملی صورت نگرفته است.

وی از عدم برگزاری نمایشگاه یار مهربان در سال گذشته هم انتقاد و تصریح کرد: زمانی که اعتباری برای اجرای برنامه‌ای تخصیص یافت انجام ندادن و تأخیر در انجام آن غیرقابل توجیه است.

نصراصفهانی در ادامه سخنان خود بیکاری و نبود اشتغال را مهم‌ترین دغدغه اعضای این شورا دانست و به مراجعات زیاد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و افراد جویای کار اشاره کرد و گفت: برای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان دردناک و باعث شرمندگی است که شاهد اشک ریختن این افراد باشند ولی نتوانند کاری برای آنان انجام دهند.

وی با بیان اینکه افراد جویای کار از متولیان امر اشتغال یعنی اداره کل کار قطع امید کرده‌اند افزود: نگاه مردم نگاه مدیریت واحد شهری است و فکر می‌کنند شورای اسلامی شهر می‌تواند در تمام امور مداخله کند در صورتی که در این حوزه اختیاراتی نداریم و این مشکل و معضل باید توسط دولتمردان مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از طولانی شد زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی استانداری هم گلایه کرد و این امر را غیرقابل توجیه دانست و گفت: طولانی شدن اعلام نتایج این آزمون سبب می‌شود تا مردم در سلامت آن شک کنند.

وی تبعات و معضلات بیکاری در جامعه را تشریح و تصریح کرد: در صورت عدم توجه جدی به این مهم، مشکلات جبران ناپذیری ایجاد می‌شود.

نصراصفهانی شناسایی و آموزش تیم‌های فوتبال نونهالان و نوجوانان در شهرداری را اقدامی قابل تقدیر بیان کرد و گفت: این امر می‌تواند در بحث نیروسازی و بسترسازی آینده اصفهان نقش اساسی داشته باشد.

انتهای پیام/63012/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول