اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز اربعین حسینی؛

خیر مازندرانی به دیدار کودکان سرطانی رفت

خبرگزاری فارس: بانوی خیر مازندرانی در روز اربعین حسینی از محل نگهداری کودکان مبتلا به سرطان بازدید کرد.

خیر مازندرانی به دیدار کودکان سرطانی رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اعضای هیئت مدیره مجمع خیران ماهک به همراه بانوی خیر مازندرانی عصر امروز به ملاقات کودکان مبتلا به سرطان بستری در بخش آنکولوژی بیمارستان بوعلی سینا ساری رفتند.

بانو جمال لیوانی برای کودکان مبتلا به سرطان بستری در این بخش، لباس گرم به همراه هدایایی دیگر برد و در بین کودکان توزیع کرد.

همچنین این فرد خیر از محل پروژه بیمارستان در دست احداث کودکان مبتلا به سرطان ماهک واقع در ضلع غربی بیمارستان بوعلی سینا ساری، ‌بازدید کرد و گفت:‌ سعی‌ام بر این است که مشارکت سایر افراد را هم در اجرای این پروژه جلب کنم تا بیمارستان زودتر احداث شود.

نائب رئیس مجمع خیران ماهک در این دیدار، اظهار داشت: از مردم و خیران تقاضا داریم به ملاقات کودکان مبتلا به سرطان آمده و مشکلات این قشر را از نزدیک لمس کنند.

مجتبی کواکبیان با بیان اینکه در احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، نیازمند مشارکت عموم مردم هستیم، تصریح کرد: همه باید نسبت به این کودکان، احساس تکلیف کنیم.

وی با اشاره به اینکه فضای فعلی نگهداری از کودکان سرطانی در بیمارستان بوعلی‌سینا ساری، فضایی محدود است، ادامه داد:‌ امیدواریم با کمک مردم، هرچه سریع‌تر این بیمارستان ساخته شود.

انتهای‌پیام/‌86007/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول